Post by ancient on Aug 14, 2020 2:26:33 GMT
João Vitor Romania Balbino (1994 - )
Vocal Range: F♯2 - F♯5
Significant High Notes:
F♯5: "Unidentified Song"
F5: "Lobos", "Video Games" YouTube cover
E5: "A Última Noite", "Medo Bobo" YouTube cover
E♭5: "Ainda Te Amo", "Eu Quero Ser Como Você", "Lindo Demais", "Lobos"
D5: "A Última Noite", "Hotel San Diego", "Lobos", "Toxic" YouTube cover, "Unidentified Song"
C♯5: "Álcool", "Hotel San Diego", "Louquinho", "VSF"
C5: "Eu Quero Ser Como Você", "Fim De Festa", "Lobos", "Me Liga", "Monstros" live Rio de Janeiro 2019, "One Dance" YouTube cover, "Video Games" YouTube cover
B4: "Ainda Te Amo", "Álcool", "Aqui", "A Última Noite", "Dança Pra Mim", "Hotel San Diego", "Lindo Demais", "Medo Bobo" YouTube cover, "Me Liga", "New Rules" YouTube cover, "VSF", "Unidentified Song"
B♭4: "Andar Sozinho", "Cheap Thrills / Diamonds" YouTube cover, "Closer / Work" YouTube cover, "Fim De Festa", "Lobos", "Louquinho", "Me Beija Com Raiva", "Monstros" live Rio de Janeiro 2019, "One Dance" YouTube cover, "Ressaca", "Você Vai Me Destruir", "Vou Morrer Sozinho"
A4: ":( (Nota De Voz 8)", "Aqui", "A Rua", "A Última Noite", "Dança Pra Mim", "Essa Eu Fiz Pro Nosso Amor" live Turnê ANTI-HÉROI, "Hotel San Diego", "Imaturo" Primeiro Acústico version, "Love On The Brain" YouTube cover, "Send My Love (To Your New Lover)" YouTube cover
G♯4: "Ainda Te Amo", "Álcool", "Agora Eu Quero Ir" YouTube cover, "Barcelona" studio version / live Turnê ANTI-HÉROI, "Cheap Thrills / Diamonds" YouTube cover, "Closer / Work" YouTube cover, "Dúvida", "Enquanto Me Beija", "Eu Quero Ser Como Você", "Fantasma" YouTube cover, "Lindo Demais", "Lobos", "Louquinho", "Me Beija Com Raiva", "Medo Bobo" YouTube cover, "Perfect" YouTube cover, "Ressaca", "Triste Pra Sempre" live Turnê ANTI-HÉROI, "Video Games" YouTube cover, "Você Vai Me Destruir", "VSF"
G4: ":( (Nota De Voz 8)", "Aqui", "A Rua", "A Última Noite" studio version / live Turnê ANTI-HÉROI, "Barcelona", "Cheap Thrills / Diamonds" YouTube cover, "Cold Water / Love Yourself" YouTube cover, "Dança Pra Mim", "Dúvida", "Essa Eu Fiz Pro Nosso Amor", "Fim De Festa", "Imaturo", "Lobos", "Me Beija Com Raiva", "Me Liga", "Monstros", "One Dance" YouTube cover, "Paparazzi / Heavy Metal Lover" YouTube cover, "Toxic" YouTube cover, "Video Games" YouTube cover, "Vou Morrer Sozinho"
F♯4: ":( (Nota De Voz 8)", "Ainda Te Amo", "Aqui", "Crazy In Love" YouTube cover, "Enquanto Me Beija", "Fantasma" YouTube cover, "Hotel San Diego", "Lindo Demais", "Love On The Brain" YouTube cover, "Louquinho", "Na Sua Estante" YouTube cover, "New Rules" YouTube cover, "Ressaca", "Send My Love (To Your New Lover)" YouTube cover, "Triste Pra Sempre", "Você Vai Me Destruir"
F4: "Agora Eu Quero Ir" YouTube cover, "Andar Sozinho", "Barcelona", "Cheap Thrills / Diamonds" YouTube cover, "Closer / Work" YouTube cover, "Cold Water / Love Yourself" YouTube cover, "Dúvida", "Essa Eu Fiz Pro Nosso Amor", "Eu Quero Ser Como Você", "Fim De Festa", "Imaturo", "Lobos", "Me Beija Com Raiva", "Monstros", "One Dance" YouTube cover, "O Que Falta Em Você Sou Eu" YouTube cover, "Ressaca", "Video Games" YouTube cover, "Vou Morrer Sozinho"
E4: ":( (Nota De Voz 8)", "Ainda Te Amo", "Álcool", "Aqui", "A Rua", "A Última Noite", "Crazy In Love" YouTube cover, "Dança Pra Mim", "Dúvida", "Enquanto Me Beija", "Essa Eu Fiz Pro Nosso Amor", "Fantasma" YouTube cover, "Hotel San Diego", "Imaturo", "Love On The Brain" YouTube cover, "Medo Bobo" YouTube cover, "Me Liga", "Na Sua Estante" YouTube cover, "New Rules" YouTube cover, "Paparazzi / Heavy Metal Lover" YouTube cover, "Perfect" YouTube cover, "Send My Love (To Your New Lover)" YouTube cover, "Shape Of You" YouTube cover, "Triste Pra Sempre", "VSF"
Significant Low Notes:
E3: ":( (Nota De Voz 8)", "Álcool", "Aqui", "Andar Sozinho", "A Última Noite", "Dança Pra Mim", "Dúvida", "Essa Eu Fiz Pro Nosso Amor", "Love On The Brain" YouTube cover, "Medo Bobo" YouTube cover, "Me Liga", "Paparazzi / Heavy Metal Lover" YouTube cover, "Shape Of You" YouTube cover, "VSF"
E♭3: "Ainda Te Amo", "Álcool", "Agora Eu Quero Ir" YouTube cover, "Cheap Thrills / Diamonds" YouTube cover, "Closer / Work" YouTube cover, "Cold Water / Love Yourself" YouTube cover, "Fantasma" YouTube cover, "Lindo Demais", "Lobos", "Louquinho", "Me Beija Com Raiva" live Turnê ANTI-HÉROI, "Medo Bobo" YouTube cover, "One Dance" YouTube cover, "Perfect" YouTube cover, "Ressaca", "Triste Pra Sempre", "Video Games" YouTube cover, "Você Vai Me Destruir"
D3: ":( (Nota De Voz 8)", "Barcelona", "Cheap Thrills / Diamonds" YouTube cover, "Dança Pra Mim", "Essa Eu Fiz Pro Nosso Amor", "Fim De Festa", "Imaturo", "Love On The Brain" YouTube cover, "Me Liga", "Monstros"
C♯3: "Ainda Te Amo", "Álcool" original version / Primeiro Acústico version, "Crazy In Love" YouTube cover, "Fantasma" YouTube cover, "Lindo Demais", "Medo Bobo" YouTube cover, "Na Sua Estante" YouTube cover, "Ressaca", "Triste Pra Sempre"
C3: "A Rua", "Barcelona", "Essa Eu Fiz Pro Nosso Amor", "Eu Quero Ser Como Você", "Fim De Festa", "Imaturo", "Monstros", "Perfect" YouTube cover, "Ressaca", "Toxic" YouTube cover
B2: "Ainda Te Amo", "Álcool", "Aqui" Primeiro Acústico version, "A Última Noite", "Barcelona", "Crazy In Love" YouTube cover, "Enquanto Me Beija", "Hotel San Diego", "Lindo Demais", "Triste Pra Sempre", "VSF"
B♭2: "Ainda Te Amo", "Enquanto Me Beija", "Eu Quero Ser Como Você", "Fim De Festa", "Hotel San Diego", "Lobos", "Me Beija Com Raiva", "Monstros", "Vou Morrer Sozinho"
A2: "Aqui", "A Rua", "A Última Noite", "Crazy In Love" YouTube cover, "Essa Eu Fiz Pro Nosso Amor", "Love On The Brain" YouTube cover
G♯2: "Crazy In Love" YouTube cover, "Enquanto Me Beija", "Lindo Demais", "Perfect" YouTube cover, "Ressaca"
G2: "A Rua", "A Última Noite", "Barcelona", "Essa Eu Fiz Pro Nosso Amor", "Vou Morrer Sozinho"
F♯2: "Enquanto Me Beija", "Hotel San Diego", "Lindo Demais"
{Questionable Notes}
G♯5: "VFS"[3]
E5: "VSF"[3]
E♭5: "Barcelona"[3]
D5: "Barcelona"[3]
F♯1: "Hotel San Diego"[1][4]
..................................................
[1] - Questionable quality (brief, aimless and poor notes or vocal slides)
[2] - Questionable legitimacy (possible pitch-shifting or non-existence)
[3] - Questionable identity (uncertain origin)
[4] - Questionable representativeness (spoken, irregular or without musical context notes)
G♯5: "VFS"[3]
E5: "VSF"[3]
E♭5: "Barcelona"[3]
D5: "Barcelona"[3]
F♯1: "Hotel San Diego"[1][4]
[1] - Questionable quality (brief, aimless and poor notes or vocal slides)
[2] - Questionable legitimacy (possible pitch-shifting or non-existence)
[3] - Questionable identity (uncertain origin)
[4] - Questionable representativeness (spoken, irregular or without musical context notes)
• Blue denotes falsetto notes.
• Grey denotes fry notes.
• Boldface denotes outstanding passages.
• Italics denote non-melodic and spoken notes.
• Underlines denote obscured and background notes.