Post by 'S on Feb 17, 2020 23:29:50 GMT
Birth name: Édith Giovanna Gassion
Vocal Range: C♯3–D5
Years active: 1935–1963Also known as: La Môme Piaf
{Vocal Range Timeline}
Édith Piaf Sings [1949]: E3–B4
Chansons parisiennes [1949]: E3–C♯5
Encores parisiennes [1950]: E3–B4
Favorites [1950]: E3–C5–C♯5
Chansons des cafés de paris [1950]: E3–B4
Chansons parisiennes: Volume II [1950]: F♯3–C♯5
Édith Piaf Sings [1950]: F3–B4
Hits from 'La p'tite Lili' [1951]: E3–B♭4
Encores [1951]: F3–B4
Édith Piaf Sings Again [1951]: F3–B♭4–C5
Deux petits chaussons [1953]: G3–B♭4
Édith Piaf [1953]: D3–B♭4
La goualante du pauvre Jean [1954]: E3–B♭4
Le bel indifférent [1954]: D3–B♭4
Édith Piaf Sings 'Bravo pour le clown' [1954]: F3–B♭4
C'est à Hambourg [1955]: E3–B4
Récital [1955]: E3–B♭4
Récital №1 [1955]: E♭3–B4
Piaf of Paris [1955]: E3–B4
Piaf Tonight [1955]: F3–B4
Chante Raymond Asso [1955]: E3–F3–B4
La vie en rose / Édith Piaf Sings in English [1956]: F3–B4
Le tour de chant d'Édith Piaf №2: Live à l'Olympia [1956]: F♯3–G3–B4
À l'Olympia - №3 [1958]: D3–F♯3–C5
Chante les airs du film 'Les amants de demain' [1958]: E3–B♭4
Chante Jo Moustaki [1958]: F♯3–B♭4
Mon manège à moi [1958]: G3–B4
C'est un homme terrible [1959]: G3–B♭4
Édith Piaf [1959]: E3–B4
Les amants merveilleux [1960]: F3–B♭4
Ouragan [1960]: F♯3–B4
Exodus [1961]: E♭3–B♭4
Chantent l'amour [1961]: F3–A4
Récital 1961 [1961]: F3–B4
C'est lui que mon cœur a choisi [1962]:
Récital 1962 [1962]: C♯3–Bb4–B4
La reine de la chanson [1962]: D3–Bb4
Les amants de Téruel [1962]: D3–A4
Édith Piaf chante Charles Dumont [1962]: C♯3–B4
À quoi ça sert l'amour [1962]: E3–A4
Le droit d'aimer [1963]: D3–B♭4
Édith Piaf Sings [1949]: E3–B4
Chansons parisiennes [1949]: E3–C♯5
Encores parisiennes [1950]: E3–B4
Favorites [1950]: E3–C5–C♯5
Chansons des cafés de paris [1950]: E3–B4
Chansons parisiennes: Volume II [1950]: F♯3–C♯5
Édith Piaf Sings [1950]: F3–B4
Hits from 'La p'tite Lili' [1951]: E3–B♭4
Encores [1951]: F3–B4
Édith Piaf Sings Again [1951]: F3–B♭4–C5
Deux petits chaussons [1953]: G3–B♭4
Édith Piaf [1953]: D3–B♭4
La goualante du pauvre Jean [1954]: E3–B♭4
Le bel indifférent [1954]: D3–B♭4
Édith Piaf Sings 'Bravo pour le clown' [1954]: F3–B♭4
C'est à Hambourg [1955]: E3–B4
Récital [1955]: E3–B♭4
Récital №1 [1955]: E♭3–B4
Piaf of Paris [1955]: E3–B4
Piaf Tonight [1955]: F3–B4
Chante Raymond Asso [1955]: E3–F3–B4
La vie en rose / Édith Piaf Sings in English [1956]: F3–B4
Le tour de chant d'Édith Piaf №2: Live à l'Olympia [1956]: F♯3–G3–B4
À l'Olympia - №3 [1958]: D3–F♯3–C5
Chante les airs du film 'Les amants de demain' [1958]: E3–B♭4
Chante Jo Moustaki [1958]: F♯3–B♭4
Mon manège à moi [1958]: G3–B4
C'est un homme terrible [1959]: G3–B♭4
Édith Piaf [1959]: E3–B4
Les amants merveilleux [1960]: F3–B♭4
Ouragan [1960]: F♯3–B4
Exodus [1961]: E♭3–B♭4
Chantent l'amour [1961]: F3–A4
Récital 1961 [1961]: F3–B4
C'est lui que mon cœur a choisi [1962]:
Récital 1962 [1962]: C♯3–Bb4–B4
La reine de la chanson [1962]: D3–Bb4
Les amants de Téruel [1962]: D3–A4
Édith Piaf chante Charles Dumont [1962]: C♯3–B4
À quoi ça sert l'amour [1962]: E3–A4
Le droit d'aimer [1963]: D3–B♭4
Significant High Notes:
C♯5: "C'est pour ça", "Coup de grisou", "Il pleut", "Le rideau tombe avant la fin, pt. 1", "Le rideau tombe avant la fin, pt. 2", "Les amants de Paris"
C5: "Celui qui ne savait pas pleurer", "Elle avait son sourire", "J'ai dansé avec l'amour", "Johnnie Fedora et Alice Bluebonnet", "La fête continue", "Le ‹ça ira›", "Les grognards" live l'Olympia 1958, "Mariage", "Où sont-ils, mes petits copains?", "T'as pas profité de ta chance", "Tous les amoureux chantent"
B4: "À l'enseigne de la fille sans cœur", "Avant nous", "Bal dans ma rue", "Browning", "Dans ma rue", "De l'autre côté de la rue", "Elle chantait", "Fais-moi valser", "Jezebel", "La vie en rose", "L'accordéoniste", "Le billard électrique", "Le ciel est fermé", "Le contrebandier", "Le petit homme", "Le rideau tombe avant la fin, pt. 1", "Le rideau tombe avant la fin, pt. 2", "Les amants de Paris", "Les blouses blanches", "Les deux ménétriers", "Les deux rengaines", "Les gars qui marchaient", "Les grognards" live l'Olympia 1958, "Les marins ça fait des voyages", "L'homme à la moto" live l'Olympia 1956, "L'homme au piano", "Madeleine qu'avait du cœur", "Mon manège à moi (tu me fais tourner la tête)", "Monsieur Lenoble", "Monsieur Saint-Pierre", "On danse sur ma chanson", "One Little Man", "Opinion publique", "Où sont-ils, mes petits copains?", "Regarde-moi toujours comme ça", "Salle d'attente" live l'Olympia 1958, "Simple comme bonjour", "Soudain une vallée", "T'as pas profité de ta chance", "Un étranger", "Un refrain courait dans la rue", "Une chanson à trois temps"
B♭4: "Avant l'heure", "Avec ce soleil", "C'est l'amour", "C'est toujours la même histoire", "C'est un homme terrible", "C'est un monsieur très distingué", "C'était si bon", "Chante moi", "Comme moi" live l'Olympia 1958, "Coup de grisou", "Cousu de fil blanc", "Dans leur baiser", "Demain (il fera jour)", "Elle avait son sourire", "Exodus", "Hymne à l'amour", "Il n'est pas distingué", "Il pleut", "Il riait", "J'ai dansé avec l'amour", "J'ai qu'à l'regarder…", "Je suis à toi", "Je hais les dimanches", "Je me souviens d'une chanson", "Je ne veux plus laver la vaisselle", "Je n'en connais pas la fin", "Je sais comment", "Je t'ai dans la peau", "Jean l'Espagnol", "J'entends la sirène", "Johnnie Fedora et Alice Bluebonnet", "La belle histoire d'amour", "La goualante du pauvre Jean", "La java de cézigue", "La vie, l'amour", "Le ‹ça ira›", "Le ballet des cœurs", "Le bel indifférent", "Le bruit des villes", "Le chasseur de l'hôtel", "Le chevalier de Paris", "Le contrebandier", "Le disque usé", "Le droit d'aimer", "Le fanion de la légion", "Le gitan et la fille", "Le noël de la rue", "Le petit monsieur triste", "Les amants de demain", "Les croix", "Les deux ménétriers", "Les gars qui marchaient", "Les prisons du roy"live l'Olympia 1958, "Mariage", "Miss Otis Regrets", "Monsieur Ernest a réussi", "Monsieur et madame", "Noêl de la rue", "Ouragan", "Padam… padam", "Paris", "Pour moi tout' seule", "Pour qu'elle soit jolie ma chanson" with Jacques Pills, "Qu'as-tu fait John?", "Rien de rien", "Roulez tambours", "Sans y penser", "Sérénade du pavé", "Ses mains", "Si tu partais", "Sœur Anne", "Sophie", "Tant qu'il y aura des jours", "Toi qui sais" live l'Olympia 1956, "Tous les amoureux chantent", "Tout fout le camp", "Un étranger", "Va danser", "Y a pas d'printemps"
A4: "Avant nous", "Bravo pour le clown! ", "Ça fait drôle", "Carmen's Story", "'Cause I Love You", "C'est la moindre des choses", "C'est lui que mon cœur a choisi", "C'est peut-être ça", "C'est toi" with Eddie Constantine, "C'est un gars", "C'était si bon", "C'était un jour de fête", "Chand d'habits", "Chanson d'amour", "Dans les prisons de Nantes", "Du matin jusqu'au soir", "Eden Blues", "Elle chantait", "Elle fréquentait la rue pigalle", "Embrasse-moi", "Enfin le printemps", "Entre Saint-Ouen et Clignancourt", "Escale", "Heureuse", "Il est né, le divin enfant", "Je m'en fous pas mal", "Jean l'Espagnol", "Jérusalem", "Jimmy, c'est lui", "La chanson de Catherine", "La fille et le chien", "La foule", "La vie en rose", "Le brun et le blond", "Le chacal", "Le chant du pirate", "Le ciel est fermé", "Le geste", "Le gitan et la fille", "Le grand voyage du pauvre nègre", "L'effet qu'tu m'fais", "L'effet qu'tu m'fais", "Légende" live l'Olympia 1955, "Les amants de Téruel" with Mikis Theodorakis, "Les amants de Venise", "Les amants merveilleux", "Les bleuets d'azur", "Les cloches sonnent", "Les flon-flons du bal" live l'Olympia, 29.12.1960, "Les histoires de coeur", "Les vieux bateaux", "L'homme que j'aimerai", "Madeleine qu'avait du cœur", "Mea culpa", "Milord", "Miséricorde", "Mon amant de la coloniale", "Mon ami m'a donné", "Mon cœur est au coin d'une rue", "Mon dieu", "Mon légionnaire", "Monsieur X", "Musique à tout va", "Non, je ne regrette rien", "Non, la vie n'est pas triste", "N'y va pas, Manuel", "Paris-Méditerranée", "Pour qu'elle soit jolie ma chanson" with Jacques Pills, "Quand même", "Si tu partais", "Si, si, si" with Eddie Constantine, "Sous le ciel de Paris", "Sur une colline", "T'es beau, tu sais", "Toujours aimer", "Traqué", "Un homme comme les autres", "Un jeune homme chantait", "Une dame", "Y'avait du soleil"
C5: "Celui qui ne savait pas pleurer", "Elle avait son sourire", "J'ai dansé avec l'amour", "Johnnie Fedora et Alice Bluebonnet", "La fête continue", "Le ‹ça ira›", "Les grognards" live l'Olympia 1958, "Mariage", "Où sont-ils, mes petits copains?", "T'as pas profité de ta chance", "Tous les amoureux chantent"
B4: "À l'enseigne de la fille sans cœur", "Avant nous", "Bal dans ma rue", "Browning", "Dans ma rue", "De l'autre côté de la rue", "Elle chantait", "Fais-moi valser", "Jezebel", "La vie en rose", "L'accordéoniste", "Le billard électrique", "Le ciel est fermé", "Le contrebandier", "Le petit homme", "Le rideau tombe avant la fin, pt. 1", "Le rideau tombe avant la fin, pt. 2", "Les amants de Paris", "Les blouses blanches", "Les deux ménétriers", "Les deux rengaines", "Les gars qui marchaient", "Les grognards" live l'Olympia 1958, "Les marins ça fait des voyages", "L'homme à la moto" live l'Olympia 1956, "L'homme au piano", "Madeleine qu'avait du cœur", "Mon manège à moi (tu me fais tourner la tête)", "Monsieur Lenoble", "Monsieur Saint-Pierre", "On danse sur ma chanson", "One Little Man", "Opinion publique", "Où sont-ils, mes petits copains?", "Regarde-moi toujours comme ça", "Salle d'attente" live l'Olympia 1958, "Simple comme bonjour", "Soudain une vallée", "T'as pas profité de ta chance", "Un étranger", "Un refrain courait dans la rue", "Une chanson à trois temps"
B♭4: "Avant l'heure", "Avec ce soleil", "C'est l'amour", "C'est toujours la même histoire", "C'est un homme terrible", "C'est un monsieur très distingué", "C'était si bon", "Chante moi", "Comme moi" live l'Olympia 1958, "Coup de grisou", "Cousu de fil blanc", "Dans leur baiser", "Demain (il fera jour)", "Elle avait son sourire", "Exodus", "Hymne à l'amour", "Il n'est pas distingué", "Il pleut", "Il riait", "J'ai dansé avec l'amour", "J'ai qu'à l'regarder…", "Je suis à toi", "Je hais les dimanches", "Je me souviens d'une chanson", "Je ne veux plus laver la vaisselle", "Je n'en connais pas la fin", "Je sais comment", "Je t'ai dans la peau", "Jean l'Espagnol", "J'entends la sirène", "Johnnie Fedora et Alice Bluebonnet", "La belle histoire d'amour", "La goualante du pauvre Jean", "La java de cézigue", "La vie, l'amour", "Le ‹ça ira›", "Le ballet des cœurs", "Le bel indifférent", "Le bruit des villes", "Le chasseur de l'hôtel", "Le chevalier de Paris", "Le contrebandier", "Le disque usé", "Le droit d'aimer", "Le fanion de la légion", "Le gitan et la fille", "Le noël de la rue", "Le petit monsieur triste", "Les amants de demain", "Les croix", "Les deux ménétriers", "Les gars qui marchaient", "Les prisons du roy"live l'Olympia 1958, "Mariage", "Miss Otis Regrets", "Monsieur Ernest a réussi", "Monsieur et madame", "Noêl de la rue", "Ouragan", "Padam… padam", "Paris", "Pour moi tout' seule", "Pour qu'elle soit jolie ma chanson" with Jacques Pills, "Qu'as-tu fait John?", "Rien de rien", "Roulez tambours", "Sans y penser", "Sérénade du pavé", "Ses mains", "Si tu partais", "Sœur Anne", "Sophie", "Tant qu'il y aura des jours", "Toi qui sais" live l'Olympia 1956, "Tous les amoureux chantent", "Tout fout le camp", "Un étranger", "Va danser", "Y a pas d'printemps"
A4: "Avant nous", "Bravo pour le clown! ", "Ça fait drôle", "Carmen's Story", "'Cause I Love You", "C'est la moindre des choses", "C'est lui que mon cœur a choisi", "C'est peut-être ça", "C'est toi" with Eddie Constantine, "C'est un gars", "C'était si bon", "C'était un jour de fête", "Chand d'habits", "Chanson d'amour", "Dans les prisons de Nantes", "Du matin jusqu'au soir", "Eden Blues", "Elle chantait", "Elle fréquentait la rue pigalle", "Embrasse-moi", "Enfin le printemps", "Entre Saint-Ouen et Clignancourt", "Escale", "Heureuse", "Il est né, le divin enfant", "Je m'en fous pas mal", "Jean l'Espagnol", "Jérusalem", "Jimmy, c'est lui", "La chanson de Catherine", "La fille et le chien", "La foule", "La vie en rose", "Le brun et le blond", "Le chacal", "Le chant du pirate", "Le ciel est fermé", "Le geste", "Le gitan et la fille", "Le grand voyage du pauvre nègre", "L'effet qu'tu m'fais", "L'effet qu'tu m'fais", "Légende" live l'Olympia 1955, "Les amants de Téruel" with Mikis Theodorakis, "Les amants de Venise", "Les amants merveilleux", "Les bleuets d'azur", "Les cloches sonnent", "Les flon-flons du bal" live l'Olympia, 29.12.1960, "Les histoires de coeur", "Les vieux bateaux", "L'homme que j'aimerai", "Madeleine qu'avait du cœur", "Mea culpa", "Milord", "Miséricorde", "Mon amant de la coloniale", "Mon ami m'a donné", "Mon cœur est au coin d'une rue", "Mon dieu", "Mon légionnaire", "Monsieur X", "Musique à tout va", "Non, je ne regrette rien", "Non, la vie n'est pas triste", "N'y va pas, Manuel", "Paris-Méditerranée", "Pour qu'elle soit jolie ma chanson" with Jacques Pills, "Quand même", "Si tu partais", "Si, si, si" with Eddie Constantine, "Sous le ciel de Paris", "Sur une colline", "T'es beau, tu sais", "Toujours aimer", "Traqué", "Un homme comme les autres", "Un jeune homme chantait", "Une dame", "Y'avait du soleil"
Significant Low Notes:
A3: "À l'enseigne de la fille sans cœur", "Avant nous", "Boulevard du crime", "Browning", "C'est la moindre des choses", "C'est toi", "C'est toujours la même histoire", "C'était pas moi", "C'était un jour de fête", "Enfin le printemps", "Et pourtant", "Fais comme si", "Fais-moi valser", "Faut pas qu'il se figure", "Il a chanté" with Fred Mella, "Je m'en fous pas mal", "Je me souviens d'une chanson", "Je sais comment", "Jean et Martine", "Jérusalem", "Jimmy, c'est lui", "Kiosque à journaux", "La fille et le chien", "La p'tite Marie", "La rue aux chansons", "La valse de l'amour", "La vie, l'amour", "Le chacal", "Le chant du pirate", "Le diable de la bastille", "Le droit d'aimer", "Le geste", "Le grand voyage du pauvre nègre", "Le noël de la rue", "Le prisonnier de la tour", "Le rideau tombe avant la fin, pt. 2", "Les amants" with Charles Dumont, "Les amants de Paris", "Les deux copains", "Les flon-flons du bal", "Les marins ça fait des voyages", "L'étranger", "Marie la Française" live l'Olympia 1956, "Marie-Trottoir", "Mon amant de la coloniale", "Mon ami m'a donné", "Mon manège à moi (tu me fais tourner la tête)", "Mon vieux Lucien", "Monsieur Saint-Pierre", "Musique à tout va", "Noêl de la rue", "On cherche un auguste", "Paris-Méditerranée", "Si, si, si" with Eddie Constantine, "Simple comme bonjour", "Y a pas d'printemps"
G♯3: "Adieu mon cœur", "Au bal de la chance", "Autumn Leaves (Les feuilles mortes)", "Avant l'heure", "'Cause I Love You", "Céline", "Celui qui ne savait pas pleurer", "Chanson bleue", "Chanson d'amour", "Corrèqu'et réguyer", "Cousu de fil blanc", "De l'autre côté de la rue", "Des histoires", "Don't Cry", "Escale", "Fais comme si", "Fallait-il?", "Hymne à l'amour", "Il n'est pas distingué", "Il pleut", "J'entends la sirène", "Jezebel", "La java en mineur", "La petite boutique", "La valse de Paris", "Le ballet des cœurs", "Le fanion de la légion", "Le petit homme", "Les vieux bateaux", "L'étranger", "L'homme à la moto" live l'Olympia 1956, "L'homme de Berlin", "L'homme des bars", "L'orgue des amoureux", "Mea culpa", "Miséricorde", "Monsieur incognito", "Monsieur Lenoble", "Monsieur X", "One Little Man", "Où sont-ils, mes petits copains?", "Padam… padam", "Pleure pas", "Qu'as-tu fait John?", "Reste", "Tatave", "Tiens v'là un marin", "Tout fout le camp"
G3: "Bravo pour le clown!", "Ça fait drôle", "Celui qui ne savait pas pleurer", "C'est d'la faute à tes yeux", "C'est merveilleux", "C'est peut-être ça", "C'est toi", "C'est toi le plus fort", "C'est un gars", "Coup de grisou", "Dans leur baiser", "De l'autre côté de la rue", "Elle chantait", "Enfin le printemps", "Et moi…", "Et pourtant", "Hymne à l'amour", "Il est né, le divin enfant", "Il fait bon t'aimer", "J'ai dansé avec l'amour", "J'en ai tant vu", "J'n'attends plus rien", "La chanson de Catherine", "La java en mineur", "L'accordéoniste", "Le ‹ça ira›", "Le brun et le blond", "Le chant d'amour", "Le chevalier de Paris", "Le geste", "Le gitan et la fille", "Le rideau tombe avant la fin, pt. 1", "Le roi a fait battre tambour", "Le vagabond", "Le vieux piano", "L'effet qu'tu m'fais", "L'effet qu'tu m'fais", "Légende" live l'Olympia 1955, "Les amants merveilleux", "Les cloches sonnent", "Les deux ménétriers", "Les deux rengaines", "Les flon-flons du bal", "Les mômes de la cloche", "Les mots d'amour", "Les prisons du roy" live l'Olympia 1958, "Les trois cloches", "L'orgue des amoureux", "Mariage", "Marie la Française" live l'Olympia 1956, "Miss Otis Regrets", "Mon dieu", "Mon légionnaire", "Mon vieux Lucien", "Monsieur et madame", "Monsieur incognito", "Ne m'écris pas", "Non, je ne regrette rien", "N'y va pas, Manuel", "On danse sur ma chanson", "Paris", "Polichinelle", "Quand même", "Quatorze juillet", "Regarde-moi toujours comme ça", "Reste", "Rien de rien", "Roulez tambours", "Sans y penser", "Simply a Waltz", "Sœur Anne", "Soudain une vallée", "Sur une colline", "Tatave", "T'es l'homme qu'il me faut" live l'Olympia, 29.12.1960, "Tous les amoureux chantent", "Traqué", "Un coin tout bleu", "Un étranger", "Un homme comme les autres", "Un jeune homme chantait", "Un monsieur me suit dans la rue", "Un refrain courait dans la rue", "Une chanson à trois temps", "Une dame", "Une enfant", "Une valse", "Y'avait du soleil", "Y'en a un de trop"
F♯3: "Amour du mois de mai", "Céline", "Chante moi", "Corrèqu'et réguyer", "Dans un bouge du vieux port", "Dany", "Demain (il fera jour)", "Des histoires", "Don't Cry", "Du matin jusqu'au soir", "Eden Blues", "Elle a dit", "Et moi…", "Exodus", "Fallait-il?", "Il y avait", "J'ai qu'à l'regarder…", "Je suis à toi", "Je hais les dimanches", "J'en ai passé des nuits", "Johnny, tu n'es pas un ange", "La julie jolie", "La valse de l'amour", "La valse de Paris", "La vie en rose", "Le chemin des forains", "Le ciel est fermé", "Le dénicheur", "Le mauvais matelot", "Le prisonnier de la tour", "Les amants de demain", "Les amants de Venise", "Les blouses blanches", "Les gars qui marchaient", "Les grognards" live l'Olympia 1958, "Les hiboux", "Les histoires de coeur", "Les marins ça fait des voyages", "Les trois cloches", "L'homme que j'aimerai", "Mon cœur est au coin d'une rue", "Opinion publique", "Ouragan", "Partance" with Raymond Asso, "Polichinelle", "Quand tu dors", "Quatorze juillet", "Qu'il était triste cet Anglais", "Sérénade du pavé", "Sophie", "Sous le ciel de Paris", "Tiens v'là un marin", "Toi qui sais" live l'Olympia 1956, "Un grand amour qui s'achève", "Va danser"
F3: "Adieu mon cœur", "Autumn Leaves (Les feuilles mortes)", "Boulevard du crime", "Ça fait drôle", "C'est d'la faute à tes yeux", "C'est la moindre des choses", "C'est l'amour", "C'est lui que mon cœur a choisi", "C'est merveilleux", "C'est peut-être ça", "C'est toi le plus fort", "C'est un monsieur très distingué", "C'était si bon", "C'était une histoire d'amour", "Chante moi", "Ding-din-don", "Il fait bon t'aimer", "Il riait", "Il y avait", "Je suis à toi", "Je m'imagine", "J'en ai tant vu", "Johnny, tu n'es pas un ange", "La goualante du pauvre Jean", "Le bel indifférent", "Le billard électrique", "Le bruit des villes", "Le chant d'amour", "Le chasseur de l'hôtel", "Le disque usé", "Le métro de Paris", "Le petit brouillard", "Le petit monsieur triste", "Le vagabond", "Légende" live l'Olympia 1955, "Les bleuets d'azur", "Les croix", "Les gens", "Les neiges de Finlande", "Margot cœur gros", "Marie-Trottoir", "Mea culpa", "Milord", "Mon légionnaire", "Ne m'écris pas", "Notre-Dame de Paris", "N'y va pas, Manuel", "Pleure pas", "Plus bleu que tes yeux", "Pour moi tout' seule", "Quand tu dors", "Rue de Siam", "Simply a Waltz", "Télégramme", "T'es l'homme qu'il me faut" live l'Olympia, 29.12.1960, "Toujours aimer", "Tu es partout", "Une enfant"
E3: "Amour du mois de mai", "Au bal de la chance", "Browning", "Du matin jusqu'au soir", "Elle a dit", "Embrasse-moi", "Emporte-moi", "Heureuse", "J'en ai passé des nuits", "Jezebel", "Le rendez-vous", "Les histoires de coeur", "Les neiges de Finlande", "L'homme que j'aimerai", "Madeleine qu'avait du cœur", "Retour", "T'es beau, tu sais", "Une valse"E♭3: "Ding-din-don", "Exodus", "Je m'imagine", "Le disque usé", "Plus bleu que tes yeux", "Sans y penser", "Télégramme", "Tout fout le camp"
D3: "Je t'ai dans la peau", "Le bel indifférent", "Le rendez-vous", "Les amants de Téruel" with Mikis Theodorakis, "Les grognards" live l'Olympia 1958, "L'homme de Berlin", "Milord"
C♯3: "Le billard électrique"
.......................................................
Underlines mark notes that are obscured in the song mix.
Italics mark non-melodic vocals.
Bold marks particularly impressive vocal moments.
◦ Some Piaf recordings use non-standard tuning (e.g. tuned to A4=432hz or A4=445hz and not the standard A4=440hz).
{N.B.}
In addition to the EP & LP albums listed above, all singles and collaborations have been notewatched.
In addition to the EP & LP albums listed above, all singles and collaborations have been notewatched.