Post by ancient on Mar 29, 2020 3:40:25 GMT
Thiago Iorczeski (1985 - )
Vocal Range: F2 - F♯5
Significant High Notes:
F♯5: "Faz"
E5: "When All Hope is Gone"
E♭5: "Bellyache" live Acústico MTV, "Faz", "Mil Razões" live Acústico MTV
D5: "Liberdade ou Solidão" live São Paulo 2017
C♯5: "Faz", "Mil Razões" live Acústico MTV, "Nessa Paz Eu Vou" live Acústico MTV, "O Vira" The Noite interview 2016
C5: "If Everything is Worth It", "Liberdade ou Solidão" live São Paulo 2015, "Mil Razões" live Acústico MTV, "When All Hope is Gone"
B4: "Blame", "Hoje Lembrei Do Teu Amor", "Liberdade ou Solidão" several live performances, "Nessa Paz Eu Vou" live Acústico MTV, "Tangerina" live São Paulo 2019
B♭4: "Bellyache" live Acústico MTV, "Do Que Você Tem Medo" live Acústico MTV, "Ducks in a Pond", "Faz", "Unidentified Song" Instagram post 2019, "Mil Razões" live Acústico MTV, "Morena" acoustic performance Lisboa 2012, "Scared", "The Scientist" live Studio Nacena Pocket Show 2013
A4: "Deitada Nessa Cama", "Fuzuê", "Hoje Lembrei Do Teu Amor", "If Everything is Worth It", "Laços", "Liberdade ou Solidão" several live performances, "Me Tira Pra Dançar", "Mulher" live Troco Likes ao Vivo, "No One There", "Sol que Faltava", "Tangerina" live São Paulo 2019, "Tua Caramassa", "What Weighs Me Down", "Who Needs Answers"
G♯4: "Faz", "Just So You Know", "Love Yourself" live São Paulo 2017, "Mil Razões" live MINIDocs São Paulo 2015, "Morena" acoustic performance Lisboa 2012, "Nessa Paz Eu Vou", "Scared", "The Scientist" live Studio Nacena Pocket Show 2013, "Tua Caramassa", "Umbilical", "Who Needs Answers"
G4: "Amei Te Ver", "Bang", "Cataflor", "Deitada Nessa Cama", "Dia Especial", "Ducks in a Pond", "Fine", "Gave Me a Name", "Hoje Lembrei Do Teu Amor" live Acústico MTV, "Liberdade ou Solidão" several live performances, "Mulher" live Troco Likes ao Vivo, "No One There", "Sei", "Sorte" live Troco Likes ao Vivo, "Tempo Perdido" Os Dias Eram Assim version, "The Scientist" live Studio Nacena Pocket Show 2013
F♯4: "Alexandria", "Amei Te Ver" Instagram post 2020, "Amor Sem Onde", "A Vida Nunca Cansa", "Bellyache" live Acústico MTV, "Cataflor" live Acústico MTV, "If Everything is Worth It", "It's Not Time", "Laços", "Love On Top" Instagram post 2020, "Mil Razões", "My Girl", "Nessa Paz Eu Vou", "Patron", "Sol que Faltava", "Tangerina" live São Paulo 2019, "Tempo Perdido", "There's More to Life", "Till I'm Old And Gray", "Tua Caramassa", "Umbilical", "What Weighs Me Down"
F4: "Até Aqui", "Blame", "Cataflor", "Deitada Nessa Cama", "Ducks in a Pond", "Even (Song to a Friend)", "Fine", "Me Tira Pra Dançar", "Mil Razões" live Acústico MTV, "Mulher", "My Girl" Instagram post 2020, "O Trono do Estudar", "Scared", "Sorte", "Tempo Perdido", "There's More to Life", "Ticket to Ride", "What a Wonderful World", "What Would You Say"
E4: "Alexandria", "Amei Te Ver", "A Vida Nunca Cansa", "Bilhetes", "Bossa", "Cataflor", "Ciumeira" Instagram post 2020, "Fuzuê", "Gave Me a Name", "Hoje Lembrei Do Teu Amor", "It's Not Time", "Lôra" live Acústico MTV, "Love Yourself" live São Paulo 2017, "Mais Bonito Não Há", "Nessa Paz Eu Vou", "No One There", "Nothing But a Song", "Onde Deus Possa Me Ouvir" Instagram post 2020, "Patron", "Tangerina" live Acústico MTV, "Tempo Perdido" Os Dias Eram Assim version, "Tua Caramassa", "When All Hope is Gone", "Who Needs Answers", "Yes and Nothing Less"
E♭4: "Amei Te Ver" Instagram post 2020, "Até Aqui", A Vida Nunca Cansa", "Bang", "Bellyache" live Acústico MTV, "Blame", "Cataflor" live Acústico MTV, "Codinome Beija-Flor" Instagram post 2020, "Dia Especial", "Do Que Você Tem Medo" live Acústico MTV, "Even (Song to a Friend)", "Faz", "Just So You Know", "Love On Top" Instagram post 2020, "Me Espera", "Mil Razões" live Acústico MTV, "Morena" acoustic performance Lisboa 2012, "Patron", "Sei", "Story of a Man", "Tempo Perdido", "There's More to Life", "The Scientist" live Studio Nacena Pocket Show 2013, "Ticket to Ride", "Umbilical", "Um Dia Após o Outro", "What Would You Say"
D4: "Alexandria", "Do Que Você Tem Medo" live Acústico MTV, "Ducks in a Pond", "Fuzuê", "Gave Me a Name", "It's a Fluke" Instagram post 2020, "Me Espera", "Me Tira Pra Dançar", "Mil Razões", "Mulher", "Neon" Instagram post 2020, "No One There", "Nothing But a Song", "Sei", "Sol que Faltava", "Story of a Man", "Tangerina", "Till I'm Old And Gray", "Tua Caramassa", "Um Dia Após o Outro" live Acústico MTV, "Unordinary Gold", "What Weighs Me Down", "Yes and Nothing Less"
Significant Low Notes:
E3: "Bilhetes", "Cataflor", "Fuzuê", "Gave Me a Name", "If Everything is Worth It", "Just So You Know", "Liberdade ou Solidão", "Love Yourself" live São Paulo 2017, "Mais Bonito Não Há", "My Girl", "No One There", "Onde Deus Possa Me Ouvir" Instagram post 2020, "Ticket to Ride", "What Weighs Me Down", "Yes and Nothing Less"
E♭3: "Amor Sem Onde", "Até Aqui", "Bad Guy" Instagram post 2020, "Bellyache" live Acústico MTV, "Blame", "Cataflor" live Acústico MTV, "Coisa Linda", "Desconstrução", "Dia Especial", "Forasteiro", "It's a Fluke", "Just So You Know", "Life of My Love", "Lôra" live Acústico MTV, "Morena" acoustic performance Lisboa 2012, "Na Rua, Na Chuva, Na Fazenda", "Patron", "Tempo Perdido", "The Scientist" live Studio Nacena Pocket Show 2013, "Umbilical", "What Would You Say"
D3: "Bossa", "Do Que Você Tem Medo" live Acústico MTV, "Eu Errei", "Hoje Lembrei Do Teu Amor", "It's a Fluke", "It's Not Time", "Laços", "Me Espera", "Mulher", "My Girl", "No One There", "Nothing But a Song", "Sei", "Shelford Road", "Sol que Faltava", "Sorte", "Tempo Perdido" Os Dias Eram Assim version, "The Scientist" live Studio Nacena Pocket Show 2013, "Trevo (Tu)", "Unordinary Gold", "What Weighs Me Down", "When All Hope is Gone"
C♯3: "Alexandria", "Amor Sem Onde", "Até Aqui", "A Vida Nunca Cansa", "Bilhetes", "Chega Pra Cá", "Coisa Linda" studio version / live Troco Likes ao Vivo, "Forasteiro", "Hallelujah" Instagram post 2020, "Hoje Lembrei Do Teu Amor", "It's a Fluke" Instagram post 2020, "Laços", "Lôra" live Acústico MTV, "Love Yourself" live São Paulo 2017, "Me Tira Pra Dançar", "Mil Razões", "Morena" acoustic performance Lisboa 2012, "Na Rua, Na Chuva, Na Fazenda", "Patron", "Scared", "Tempo Perdido", "There's More to Life", "Ticket to Ride", "Tua Caramassa", "Umbilical", "What a Wonderful World", "Who Needs Answers"
C3: "Amei Te Ver", "Bang", "Bossa", "Cataflor", "Deitada Nessa Cama", "De Todas as Coisas", "Dia Especial", "Faz", "Garotos II" Instagram post 2020, "If Everything is Worth It", "Liberdade ou Solidão", "Mais Bonito Não Há", "Me Espera", "Mil Razões" live Acústico MTV, "Mulher", "Música Inédita", "Onde Deus Possa Me Ouvir" Instagram post 2020, "Pode Se Achegar", "Sei", "Sentimental" Instagram post 2020, "Só Hoje" Instagram post 2020, "Skin Deep", "Tempo Perdido" Os Dias Eram Assim version, "Ticket to Ride", "Um Dia Após o Outro", "What a Wonderful World", "When All Hope is Gone", "Yes and Nothing Less"
B2: "Amei Te Ver" Instagram post 2020, "Amor Sem Onde", "A Vida Nunca Cansa", "Bilhetes", "Cataflor" live Acústico MTV, "Chega Pra Cá", "Desconstrução", "Eu Errei", "Fuzuê", "Hoje Lembrei Do Teu Amor" live Acústico MTV, "If Everything is Worth It", "Laços", "Life of My Love", "Love On Top" Instagram post 2020, "Love Yourself" live São Paulo 2017, "Lugar ao Sol" Instagram post 2020, "Me Tira Pra Dançar", "Na Rua, Na Chuva, Na Fazenda", "Neon" Instagram post 2020, "Nessa Paz Eu Vou", "Sol que Faltava", "Tangerina", "Till I'm Old And Gray", "Um Dia Após o Outro" live Acústico MTV, "Unordinary Gold"
B♭2: "Coisa Linda", "Desconstrução", "Dia Especial" live Programa Ensaio 2015, "Even (Song to a Friend)", "Faz", "Hoje Lembrei Do Teu Amor" Instagram post 2020, "Morena" acoustic performance Lisboa 2012, "Pode Se Achegar", "Sentimental" Instagram post 2020, "Só Hoje" Instagram post 2020, "Sorte", "Trevo (Tu)"
A2: "Alexandria", "Amei Te Ver", "Cataflor", "Deitada Nessa Cama", "De Todas as Coisas", "Garotos II" Instagram post 2020, "Hallelujah" Instagram post 2020, "Liberdade ou Solidão" several live performances, "Na Rua, Na Chuva, Na Fazenda", "Nessa Paz Eu Vou", "Sei", "Shelford Road", "Tangerina", "Tua Caramassa", "What Weighs Me Down"
G♯2: "Amei Te Ver" Instagram post 2020, "A Vida Nunca Cansa", "Bang", "Cataflor", live Acústico MTV, "Faz", "Na Rua, Na Chuva, Na Fazenda", "Tangerina"
G2: "Deitada Nessa Cama", "Eu Errei", "Laços", "Liberdade ou Solidão" live Curitiba 2016, "Mais Bonito Não Há", "Paciência" live Rio de Janeiro 2016, "Sei", "Trevo (Tu)"
F♯2: "Alexandria", "Sentimental" Instagram post 2020, "Tangerina" Instagram post 2020
F2: "Paciência" Instagram post 2020
{Questionable Notes}
D5: "What Weighs Me Down"[3]
B♭2: "Me Tira Pra Dançar"[4]
F♯2: "Faz"[2][3], "What Weighs Me Down"[2]
C♯2: "Faz"[2][3]
..................................................
[1] - Questionable quality (brief, aimless and poor notes or vocal slides)
[2] - Questionable legitimacy (possible pitch-shifting or non-existence)
[3] - Questionable identity (uncertain origin)
[4] - Questionable representativeness (spoken, irregular or without musical context notes)
D5: "What Weighs Me Down"[3]
B♭2: "Me Tira Pra Dançar"[4]
F♯2: "Faz"[2][3], "What Weighs Me Down"[2]
C♯2: "Faz"[2][3]
[1] - Questionable quality (brief, aimless and poor notes or vocal slides)
[2] - Questionable legitimacy (possible pitch-shifting or non-existence)
[3] - Questionable identity (uncertain origin)
[4] - Questionable representativeness (spoken, irregular or without musical context notes)
• Blue denotes falsetto notes.
• Boldface denotes outstanding passages.
• Italics denote non-melodic and spoken notes.
• Underlines denote obscured and background notes.