Post by kaji on May 11, 2020 21:25:58 GMT
Gabriel Henrique
Vocal Range: A2-C♯7
Significant High Notes:
C♯7 ("Emotions")
B♭6 ("Vision of Love")
A6 ("Emotions")
G♯6 ("Oh Happy Day", "Reproduzindo Agudos e Melismas #2")
G6 ("Cantando em Lugares Inusitados", "Cantando Músicas Infantis com Agudos e Melismas", "Eu Me Rendo a Ti", "Hallelujah" 2021 version, "Jesus Meu Guia É", "My Heart Will Go On", "Run To You", "Tentando Reproduzir Agudos e Melismas #3", "Tentando Reproduzir Agudos e Melismas #4")
F♯6 ("Aba", "Deus Do Secreto", "Ensinando meu irmão a cantar", "Hosana", "I Have Nothing", "Jerusalém e Eu", "Os Anjos Te Louvam", "Pra Sempre", "Ousado Amor", "Stone Cold")
F6 ("Amazing Grace", "Ao Único (Coroamos a Ti, ó Rei Jesus)", "Because You Loved Me", "Deus de Promessas", "Faça Morada", "I'll Be There", "Tentando Reproduzir Agudos e Melismas de Cantores Famosos", "Vision of Love", "When I Was Your Man")
E6 ("Cantando Músicas Infantis com Agudos e Melismas", "Eu Escolho Deus", "Fim De Tarde", "Hallelujah" 2021 version, "Jerusalém e Eu", "Porque Ele Vive", "Reproduzindo Agudos e Melismas #2", "Talking To The Moon")
E♭6 ("Ao Único (Coroamos a Ti, ó Rei Jesus)", "Cantando em Lugares Inusitados", "Ensinando meu irmão a cantar", "Moriá", "Never Enough", "O Extraordinário", "Oh Happy Day", "Stone Cold", "Tentando Reproduzir Agudos e Melismas #3")
D6 ("Algo Novo", "Fidelidade", "Hillsong Oceans", "I'll Be There", "Oceanos", "Tentando Reproduzir Agudos e Melismas #3")
C♯6 ("Fim De Tarde", "Liberta-Me de Mim", "Posso Clamar", "Rise Up")
C6 ("All By Myself", "Cantando em Lugares Inusitados", "I Believe I Can Fly", "Jesus Meu Guia É", "O Maior Vilão Sou Eu", "Reproduzindo Agudos e Melismas #2", "Sublime", "Vou Te Alegrar")
B5 ("Cantando Músicas Infantis com Agudos e Melismas", "Tentando Reproduzir Agudos e Melismas de Cantores Famosos")
B♭5 ("My All", "Run To You", "When You Believe")
A5 ("A Vitória da Cruz", "Halo", "Meu Mestre/Morar no Céu", "Nada Além de Ti", "Preciso De Ti", "Talking To The Moon")
G♯5 ("A Casa É Sua", "Because You Loved Me", "Creio Que Tu és a Cura", "É Tudo Sobre Você", "Greatest Love of All", "I Look To You", "Jerusalém", "Jó" 2020 version, "Love By Grace", "Never Enough", "Nossa Canção", "Rise Up", "Way Maker")
G5 ("Além do Rio Azul", "Alívio" "Consagração", "Eu Escolho Deus", "Eu Me Rendo/Sou casa", "If I Ain't Got You", "Jó/Quão Grande é o Meu Deus/Nada Pode Calar Um Adorador", "Me Lembro", "Me Refez", "My All", "O Extraordinário", "Preciso De Ti", "Quão Grande És Tu", "Teu Santo Nome", "When I Was Your Man")
F♯5 ("Aba", "Aclame Ao Senhor", "Aquieta Minh'alma", "Halo", "I Will Always Love You", "Os Anjos Te Louvam", "Quando Eu Chorar", "Tentando Reproduzir Agudos e Melismas #3", "Toca Em Mim De Novo", "Todavia Me Alegrarei" 2020 version, "Tua Presença", "Way Maker")
F5 ("Fill Me Up", "Jerusalém", "Listen", "Love By Grace", "O Maior Vilão Sou Eu", "Vision of Love", "Vou Te Alegrar")
E5 ("Além do Rio Azul", "Break Every Chain", "Escudo", "Eu Me Rendo", "Eu Sei Que Não Estou Só", "Faça Morada", "Hero", "I Have Nothing", "I Will Always Love You", "Me Refez", "Meu Tributo", "Moriá", "Novo", "Oh Quão Lindo Esse Nome É" 2020 version, "Pra quê?", "Preciso De Ti")
E♭5 ("All By Myself", "Ao Único (Coroamos a Ti, ó Rei Jesus)", "Because You Loved Me", "Com Muito Louvor", "Ele Vive", "Espírito Santo", "Eu Me Rendo/Sou casa", "I Believe I Can Fly", "Jerusalém", "Jerusalém e Eu", "Listen", "Love By Grace", "Maranata", "My All", "My Heart Will Go On", "Não Pare", "Never Enough", "Ninguém Explica Deus", "Oh Happy Day", "Palavras", "Pra Onde Iremos?/Enche-me", "Stone Cold", "Way Maker", "When You Believe")
D5 ("Além do Rio Azul", "Alfa e Ômega", "Algo Novo", "A Vitória da Cruz", "Comigo", "Descansarei", "Deus é Deus", "Deus Proverá", "Diz", "Emotions", "Eu Escolho Deus", "Fidelidade", "Getsêmani", "Girassol", "Hallelujah", "Hillsong Oceans", "I Believe I Can Fly", "If I Ain't Got You", "I Have Nothing", "I'll Be There", "Jesus Meu Guia É", "Jó", "Jó/Quão Grande é o Meu Deus/Nada Pode Calar Um Adorador", "Love By Grace", "Lugar Secreto" 2021 version, "Me Lembro", "Meu Mestre/Morar no Céu", "Minha Vez", "My All", "Nada Além de Ti", "Nada Pode Calar Um Adorador", "Não Morrerei", "O Extraordinário", "Oh Quão Lindo Esse Nome É", "O Poder Do Teu Amor", "Pai Eu Confiarei", "Pai Nosso", "Porque Ele Vive" 2020 version, "Posso Clamar", "Preciso De Ti", "Quero Conhecer Jesus", "Se Eu Me Humilhar", "Sublime", "Tá Chorando Por Quê?", "Tentando Reproduzir Agudos e Melismas #4", "Teu Santo Nome", "Toca Em Mim De Novo", "Vision of Love", "When You Believe")
C♯5 ("A Casa É Sua", "Aclame Ao Senhor", "Acredito", "Aquieta Minh'alma", "Autor Da Vida", "Because You Loved Me", "Break Every Chain", "Cantando em Lugares Inusitados", "Creio Que Tu és a Cura", "Descansa", "Deus De Promessas/Perto Quero Estar/Tua Graça Me Basta", "Deus Do Secreto", "Ele Vive", "Emotions", "É Tudo Sobre Você", "Eu Me Rendo", "Fill Me Up", "Fim De Tarde", "Grande É o Senhor/Ele Exaltad", "Greatest Love of All", "Halo", "Hero", "Hosana", "I Believe I Can Fly", "I Look To You", "I Will Always Love You", "Jerusalém", "Jerusalém e Eu", "Listen", "Me Ajude a Melhorar", "Meu Tributo", "Moriá", "Nada Além de Ti" 2021 version, "Não Morrerei", "Não Pare", "Never Enough", "Nossa Canção", "Oceanos", "Oh Happy Day", "O Maior Vilão Sou Eu", "Os Anjos Te Louvam", "Ousado Amor", "Pra onde Iremos?", "Pra Onde Iremos?/Enche-me", "Primeiro Amor", "Prioridade", "Quando Eu Chorar", "Quando Eu Chorar/Sou Humano", "Ressuscita-me", "Rise Up", "Santo Espírito", "Stone Cold", "Talking To The Moon", "Tentando Reproduzir Agudos e Melismas #3", "Todavia Me Alegrarei", "Tua Presença", "Way Maker", "Without You")
C5 ("A Casa É Sua", "Águas Purificadoras", "Além do Rio Azul", "Alfa e Ômega", "Alívio", "Amazing Grace", "Aonde Está Deus?", "Ao Único (Coroamos a Ti, ó Rei Jesus)", "A Vitória da Cruz", "Because You Loved Me", "Canção do Apocalipse", "Comigo", "Com Muito Louvor", "Consagração", "Descansarei", "Deus de Promessas", "Deus De Promessas/Perto Quero Estar/Tua Graça Me Basta", "Deus Proverá", "Em Teus Braços", "Ensinando meu irmão a cantar", "Eu Me Rendo a Ti", "Eu Me Rendo/Sou casa", "Faça Morada", "Fidelidade", "Getsêmani", "Greatest Love of All", "I Believe I Can Fly", "I'll Be There", "Jerusalém", "Jesus Meu Guia É", "Jó/Quão Grande é o Meu Deus/Nada Pode Calar Um Adorador", "Listen", "Love By Grace", "Lugar secreto", "Maranata", "Medley Diante do Trono", "Me Refez", "My Heart Will Go On", "Nada Pode Calar Um Adorador", "Oh Happy Day", "O Poder Do Teu Amor", "Pai Nosso", "Porque Eu Te Amei", "Posso Clamar", "Pra quê?", "Preciso De Ti", "Quão Grande És Tu", "Reproduzindo Agudos e Melismas #2", "Run To You", "Se Deus Disser", "Sonda-me, Usa-me", "Sublime", "Tá Chorando Por Quê?", "Tentando Reproduzir Agudos e Melismas #4", "Tentando Reproduzir Agudos e Melismas de Cantores Famosos", "Teu Santo Nome", "Vision of Love", "Vou Te Alegrar", "When I Was Your Man")
B4 ("Aba", "Aclame Ao Senhor", "Acredito", "Alfa e Ômega", "Algo Novo", "All By Myself", "Autor Da Vida", "Break Every Chain", "Cantando em Lugares Inusitados", "Cantando Músicas Infantis com Agudos e Melismas", "Creio Que Tu és a Cura", "Descansa", "Deus Do Secreto", "Deus é Deus", "Diz", "Emotions", "Escudo", "É Tudo Sobre Você", "Eu Escolho Deus", "Eu Me Rendo", "Eu Sei Que Não Estou Só", "Faça Morada", "Fim De Tarde", "Girassol", "Grande É o Senhor/Ele Exaltad", "Hallelujah", "Halo", "Hero", "Hillsong Oceans", "Hosana", "If I Ain't Got You", "I Look To You", "I Will Always Love You", "Jó", "Liberta-Me de Mim", "Lugar secreto", "Me Ajude a Melhorar", "Medley Diante do Trono", "Me Lembro", "Meu Mestre/Morar no Céu", "Minha Vez", "My Heart Will Go On", "Nada Além de Ti", "Nada Pode Calar Um Adorador", "Não Morrerei", "Não Pare", "Ninguém Explica Deus", "Nossa Canção", "Novo", "Oceanos", "Oh Quão Lindo Esse Nome É", "O Maior Vilão Sou Eu", "Ousado Amor", "Palavras", "Porque Ele Vive", "Pra onde Iremos?", "Pra Sempre", "Preciso De Ti", "Primeiro Amor", "Prioridade", "Quando Eu Chorar", "Quão Grande És Tu", "Quero Conhecer Jesus", "Ressuscita-me", "Santo Espírito", "Se Eu Me Humilhar", "Tá Chorando Por Quê?", "Talking To The Moon", "Tentando Reproduzir Agudos e Melismas #4", "Toca Em Mim De Novo", "Todavia Me Alegrarei", "Tua Graça Me basta", "Tua Presença", "Way Maker", "When You Believe")
B♭4 ("Aba", "Águas Purificadoras", "Alívio", "Ao Único (Coroamos a Ti, ó Rei Jesus)", "Autor Da Vida", "Because You Loved Me", "Canção do Apocalipse", "Consagração", "Creio Que Tu és a Cura", "Deus Do Secreto", "Deus de Promessas", "Deus Proverá", "Espírito Santo", "Eu Me Rendo/Sou casa", "Fidelidade", "Fill Me Up", "Greatest Love of All", "Listen", "Love By Grace", "My All", "Never Enough", "O Extraordinário", "Ninguém Explica Deus", "Nossa Canção", "O Poder Do Teu Amor", "Palavras", "Pra onde Iremos?", "Pra Onde Iremos?/Enche-me", "Pra Sempre", "Primeiro Amor", "Posso Clamar", "Run To You", "Stone Cold", "Tentando Reproduzir Agudos e Melismas de Cantores Famosos", "Todavia Me Alegrarei", "Tua Presença", "Vou Te Alegrar", "Way Maker", "Without You")
A4 ("Aclame Ao Senhor", "Alfa e Ômega", "Algo Novo", "All By Myself", "Amazing Grace", "Aonde Está Deus?", "Aquieta Minh'alma", "A Vitória da Cruz", "Break Every Chain", "Canção do Apocalipse", "Comigo", "Com Muito Louvor", "Descansarei", "Deus é Deus", "Deus Proverá", "Diz", "Em Teus Braços", "Escudo", "Eu Escolho Deus", "Eu Me Rendo a Ti", "Eu Sei Que Não Estou Só", "Fidelidade", "Getsêmani", "Girassol", "Hallelujah", "Halo", "Hero", "Hillsong Oceans", "Hosana", "I Believe I Can Fly", "I Have Nothing", "I'll Be There", "I Look To You", "I Will Always Love You", "Jesus Meu Guia É", "Liberta-Me de Mim", "Lugar secreto", "Me Ajude a Melhorar", "Me Refez", "Me Lembro", "Meu Mestre/Morar no Céu", "Meu Tributo", "Minha Vez", "Moriá", "Nada Além de Ti", "Nada Pode Calar Um Adorador", "Não Pare", "O Extraordinário", "Oh Quão Lindo Esse Nome É", "O Poder Do Teu Amor", "Pai Eu Confiarei", "Pai Nosso", "Porque Ele Vive", "Porque Eu Te Amei", "Posso Clamar", "Pra quê?", "Preciso De Ti", "Prioridade", "Quando Eu Chorar", "Quando Eu Chorar/Sou Humano", "Quão Grande És Tu", "Quero Conhecer Jesus", "Santo Espírito", "Se Deus Disser", "Sonda-me, Usa-me", "Sublime", "Tá Chorando Por Quê?", "Talking To The Moon", "Toca Em Mim De Novo", "Tua Graça Me basta", "Vou Te Alegrar", "When I Was Your Man")
Significant Low Notes:
F♯3 ("All By Myself", "Autor Da Vida", "Break Every Chain", "Descansa", "Emotions", "Eu Me Rendo", "Eu Sei Que Não Estou Só", "Fim De Tarde", "Girassol", "Jó/Quão Grande é o Meu Deus/Nada Pode Calar Um Adorador", "Medley Diante do Trono", "Não Morrerei", "Novo", "Palavras", "Pra onde Iremos?", "Pra Onde Iremos?/Enche-me", "Quando Eu Chorar", "Toca Em Mim De Novo", "Tua Graça Me basta", "Tua Presença", "When You Believe")
F3 ("Águas Purificadoras", "Alívio", "Consagração", "Deus De Promessas/Perto Quero Estar/Tua Graça Me Basta", "Eu Me Rendo/Sou casa", "Getsêmani", "Hallelujah", "Listen", "Love By Grace", "Oh Happy Day", "O Poder Do Teu Amor", "Posso Clamar", "Primeiro Amor", "Vou Te Alegrar")
E3 ("Aquieta Minh'alma", "A Vitória da Cruz", "Break Every Chain", "Deus é Deus", "Diz", "Eu Sei Que Não Estou Só", "Grande É o Senhor/Ele Exaltad", "Hosana", "I Believe I Can Fly", "I Look To You", "Jesus Meu Guia É", "Lugar secreto", "Meu Mestre/Morar no Céu", "Nada Além de Ti", "Os Anjos Te Louvam", "Porque Ele Vive", "Pra quê?", "Prioridade", "Quando Eu Chorar/Sou Humano", "Se Eu Me Humilhar", "Sublime", "Tua Graça Me basta")
E♭3 ("A Casa É Sua", "Ao Único (Coroamos a Ti, ó Rei Jesus)", "Deus De Promessas/Perto Quero Estar/Tua Graça Me Basta", "Deus Do Secreto", "Espírito Santo", "Listen", "Me Ajude a Melhorar", "Never Enough", "Ninguém Explica Deus", "Stone Cold", "Without You")
D3 ("Algo Novo", "If I Ain't Got You", "Moriá", "My All", "Não Morrerei", "Oceanos", "Porque Eu Te Amei", "Pra quê?", "Quero Conhecer Jesus", "Ressuscita-me", "Tentando Reproduzir Agudos e Melismas #3")
C♯3 ("Aba", "Acredito", "Halo", "Me Ajude a Melhorar", "Meu Tributo", "Novo", "Pra Sempre", "Santo Espírito", "Todavia Me Alegrarei", "Vision of Love")
C3 ("Amazing Grace", "Aonde Está Deus?", "Eu Escolho Deus", "O Poder Do Teu Amor", "Sublime")
B2 ("Acredito", "É Tudo Sobre Você")
B♭2 ("Comigo", "My All")
A2 ("Ele Vive")
........................................
Blue marks notes sung in head voice or whistle register.
Underlines marks notes found in harmonies and backing vocals.
Italics mark non-melodic notes.
Boldface marks notes that are considered to be particularly notable examples of this person's vocal capabilities.
{Questionable Notes }
B6 ("Santo Espírito" [4][5])
C3 ("Lugar secreto" [1])
.......................................................
[1] marks yelps and short trills in high range or anacrusis and short dips in low range.
[2] marks notes of questionable identity that cannot be confirmed to be the singer in question.
[3] marks non-melodic notes that don't have a significant enough pitch to warrant inclusion.
[4] marks notes that possess uncertain pitch or have been pitch-shifted.
[5] marks notes that do not fit the previous criteria but are not of a substantial enough quality to warrant counting towards the singer's range.
B6 ("Santo Espírito" [4][5])
C3 ("Lugar secreto" [1])
.......................................................
[1] marks yelps and short trills in high range or anacrusis and short dips in low range.
[2] marks notes of questionable identity that cannot be confirmed to be the singer in question.
[3] marks non-melodic notes that don't have a significant enough pitch to warrant inclusion.
[4] marks notes that possess uncertain pitch or have been pitch-shifted.
[5] marks notes that do not fit the previous criteria but are not of a substantial enough quality to warrant counting towards the singer's range.