Post by ama on May 26, 2020 9:48:30 GMT
Laureen Rebeha Zouaï
Vocal Range: E♭3 – E♭6
Significant High Notes:
E♭6 ("Moi")
B♭5 ("Ride")
G5 ("Blue")
F♯5 ("Beaucoup", "Blur", "Desert Rose", "Galipette" Behind the scenes, "Here to Stay", "Ride")
F5 ("Blue", "Give Me a Kiss", "Lose Myself", "Money Diamonds Roses")
E5 ("Beaucoup", "Blur", "Brooklyn Love", "Galipette", "Here to Stay", "High Highs to Low Lows", "Jade", "Out the Bottle", "Scooter")
E♭5 ("Alone With You", "Beautiful Lies (Cold)", "Caffeine", "For The Crowd", "Moi", "Ride", "So Real")
D5 ("Blue", "Chain", "Challenge", "Desert Rose", "Give Me a Kiss", "Here to Stay", "High Highs to Low Lows", "Jade", "Lose Myself", "Money Diamonds Roses", "Out the Bottle")
C♯5 ("Alone With You", "Beaucoup", "Beautiful Lies (Cold)", "Blur", "It’s My Fault", "Look at Us", "Scooter", "So Real", "Summers in Vegas")
C5 ("Beautiful Lies (Cold)", "Blue", "Chain", "Chevy Impala", "Desert Rose", "For The Crowd", "Galipette", "Give Me a Kiss", "High Highs to Low Lows", "Lose Myself", "Moi", "Paradise", "Ride")
B4 ("Brooklyn Love", "Caffeine", "Challenge", "Here to Stay", "It’s My Fault", "Jade", "Money Diamonds Roses", "Out the Bottle", "So Real", "Summers in Vegas")
Significant Low Notes:
B3 ("Beaucoup", "Brooklyn Love", "Caffeine", "Challenge", "High Highs to Low Lows", "Money Diamonds Roses", "Out the Bottle", "Summers in Vegas")
B♭3 ("Alone With You", "Beautiful Lies (Cold)", "Challenge", "Desert Rose", "IDR", "It’s My Fault", "Lose Myself", "Moi", "Paradise", "Ride", "Scooter")
A3 ("Blur", "Brooklyn Love", "Give Me a Kiss", "Here to Stay")
G♯3 ("Beautiful Lies (Cold)", "Blur", "It’s My Fault", "Paradise", "Summers in Vegas")
G3 ("Blue", "Chain", "IDR", "Look at Us")
F♯3 (""Galipette", "Out the Bottle")
F3 ("Alone With You", "IDR", "Scooter")
E3 ("Beaucoup", "Challenge")
E♭3 ("Alone With You")
..................................................................
• Underlines mark notes that are obscured in the song mix.
• Blue marks head voice notes or high falsetto.
• Bold marks impressive notes or passages.
{Questionable notes}
A5 ("Caffeine", "High Highs to Low Lows")
Questionable notes are any notes with a questionable significance/existence, including vocal fry, uncontrolled slides, very short notes, and notes with a suspicious origin.
A5 ("Caffeine", "High Highs to Low Lows")
Questionable notes are any notes with a questionable significance/existence, including vocal fry, uncontrolled slides, very short notes, and notes with a suspicious origin.
{Vocal Range Timeline}
High Highs to Low Lows (2019) : E3 – E♭6
High Highs to Low Lows (2019) : E3 – E♭6