Post by EddieCheivz on Dec 25, 2023 23:26:46 GMT
Alberto Vazquez Gurrola (April 20, 1940)
Vocal Range: F♯1-G5
Voice Type: Baritone
Years Active: 1957-Present
Nationality: Mexican
Ladies and gentleman, this time now I really bring to you a real baritone's voice from my country. He was an icon of Rock and Roll music from Mexico at 60s known for having a deep low voice (some ignorant people call him wrongly bass at the time) he did a very good version of "Sixteen Tons" covering Tennesse Ernie Ford one, and to be honest I'd like it too much. Though pronunciation isn't the best, Vazquez entonation and personification sounds with good body and supported shape.
He continued with his recordings and music decades after of his main fame at 60s. He turned as well into many different musical styles, such as ballad, ranchera, bolleros, salsa, pop and some others, adjusting his voice as well into that different genres, as pioneers and classic singers from that musical style that he was singing at that moment used to do. You can easily hear him since classic rock and roll music until rancheras and mariachi songs from Mexico.
There is still albums of Vázquez at 00s an 2010's and currently as well until I can be informed. Though looks like last years he has been very out of the musical and public scene, he's still doing very límites concerts and very specific performances here and there.
Now he's happy spending his time with his family and seeing his sons/grandsons grow up.
{SOME ICONIC 60s ROCK N ROLL SONGS}
Significant High Notes:
G5 (“Que suete la mia”)
F5 (“Llorar, llorar, llorar”)
E5 (“Copa vacia”, “El Rebelde”, “Juro que nunca volveré”, “Las mañanitas”)
E♭5 (“Borrare tu nombre”, “Cadena perpetua”, “Con El Alma Rota”, “Frio De Ausencia”)
D5 (“El Abandonado”, “El Rebelde” various versions, “Esos Altos De Jalisco”, “La Valentina”, “Las mañanitas”, “Mal Rayo Parta Mi Suerte”, “México Lindo”, “Tu recuerdo y yo”)
C♯5 (“Carrera A Muerte”, “La plaga”, “Sonora Querida”, “Tú Sólo Tú”, “Un Gallo Muy Celoso”)
C5 (“El Último Trago”, “Las Gaviotas”, “Un Mar De Vino”, “Tu Recuerdo y Yo”)
B4 (“Canción Mixteca”, “La Que Hoy Esta En Tu Lugar”, “No Volveré” Pasion y Recuerdos album version)
B♭4 (“Caballo viejo”)
A4 (“Todos Hablan (Everybody is Talking at Me)”)
G♯4 (“Vamos A Bailar” 1:52)
G4 (“Acércame A Tu Vida”, “Bandido de Amores”, “Eres Irresistible”, “Las mañanitas”, “María De Jesus”, “Vamos A Bailar” 0:54)
F♯4 ("Bote De Bananas" live 2019, “El Ausente”, “El muchacho alegre”, “La Viuda Alegre”)
F4 (“Ay Jalisco No Te Rajes”, “De que te quiero, te quiero”, “¿Dónde Estás Tú Susi?”, “Dos pasajes”, “El Adolorido”, “Gotas De Lluvia”, “La plaga”, “La que se fue”, “La Traicionera”, “Los Laureles”) “Quien Sera”, "Ven por mi (Sent for Me)", “Volver, Volver”, “Yo Soy Mexicano”)
E4 (“Al Modo Mío”, “Ay Jalisco No Te Rajes”, “Bote de Botanas”, “Brindo por Ella”, “De que te quiero, te quiero”, “Chatita” Alberto Vazquez. con Banda La Costeña album version, “El Ausente”, “El Hombre Viejo Del Río (Old Man River)”, “El muchacho alegre”, “Eres Irresistible”, “Fue en un Café”, “La Barca”, “La Chica Mas Linda del Mundo (The Most Beautiful Girl)”, “La plaga”, “La Viuda Alegre”, “Más Y Más”, “Mujeres”, “Paloma querida”, “Para Decir Adiós”, “Piedad Señor”, “Por Amor”, “Porque Yo Te Amo”, “Que suete la mia”, “Quiero Ser Libre”, “Te Amo”, ”Todos Los Días Contigo”, “Tu Me Quieres”, “Tu Primera Decepcion”, "Tutti-Frutti" Elivs Presley live medley, "Voy A Esperar", “Ya Me Diras”, “Ya viene amaneciendo”, “Yo Lo Comprendo”)
E♭4 (“Al Modo Mío”, “Amor Prohibido”, “Anoche Estuve Llorando”, “Arrieros Somos”, “Ay Cariño”, “Ay! Cocula”, “Adiós Amor”, “Babalú” Noche Magica Vol. 3 album version, “Bandido de Amores”, “Bésame”, “Blue Berry Hilll”, “Bote de Botanas”, “Brindo Por Ella” Extrañame album version, “Cadena perpetua”, “Canciones Son Canciones”, “Cuando Brilla la Luna”, “Dame Luz De Sol”, “Dorada Luna”, “El Capiro”, “El Cid”, “El Grito”, “El Hombre”, “El Hombre Viejo Del Río (Old Man River)”, “El mariachi”, “El Mundo Que Conocimos (The World We Know)”, “El Primer Paso”, “El Retrato de Mi Amor”, “Eres”, “Esto Es Vivir”, “Gotas De Lluvia”, “Herido (I’ve Been Hurt)”, “Jalisco”, "Jamás Imagine Querer como te Quiero", "La Biblia", “La Cárcel De Cananea”, “La Felicidad Llegó”, “La que se fue”, “Canta La Que Sea”, “La Traicionera”, “Luz de Luna”, “Magia Blanca”, “Maria”, “Me Has Enamorado”, “Mi Forma De Vivir”, “Mía”, “Murió La Flor”, “Nido De Cristal”, “No Debes de Llorar”, “No Digas No”, “Pa' Que Me Sirven Las Parranda”, “Para Decir Adiós”, “Por Accidente”, “Por el Amor de una Mujer”, “Qué Se Repita Esta Noche”, “Rio de Luna (Moon River)”, “Será Porque Soy Romántico”, “Si Quieres Amor”, “Siempre Hace Frío”, “Siempre Soñar”, “Significas Todo Para Mí”, “Sixteen Tons” studio/stereo version, “Sombras”, “Soy Tan Feliz”, “Sueño”, “Tarde O Temprano”, “Te Amaré en Mi Soledad”, "Te Inventé", “Te Parto el Alma”, “Te Propongo Algo”, “Tenías Que Ser Tú”, "Todo Es Como Ayer", ”Todos Los Días Contigo”, “Tus Ojos”, “Un Rayo De Sol”, “Una Mañana Gris”, “Vagabundo”, “Vamonos”)
D4 (“A Pesar de Todo”, “Adeste Fideles (O Come All Ye Faithful)”, “Adiós Amor”, “Adios Mariquita Linda”, “Allá en el Rancho Grande”, “Amada Mía”, “Amaneci en Tus Brazos”, “Amarte”, “Amo A Paris”, “Amor con Amor Se Paga”, “Amor No Llores”, “Angel de la Mañana (Angel of the Morning)”, “Anillo de Compromiso”, “Anoche Yo Me Enamore”, “Aquella Mujer De Ayer”, “Asi Se Quiere En Jalisco”, “Aunque te enamores”, “Ay Ay Ay”, “Bambina Bambina”, “Bandido de Amores”, “Bésame”, “Blue Berry Hilll”, “Bote de Bananas”, “Brindo por Ella”, “Caballo viejo”, “Caliente, Caliente”, “Camino de Guanajuato”, “Canción Mixteca”, “Chatita” 45 años de Éxitos en Concierto en el Auditorio Nacional, “Como Me Gustas”, “Comprometido”, “Contra Marea Y Viento”, “Copa vacia”, “Corazón Sentimental”, “Corrido de Chihuahua”, “Cosas”, “Cuando Brilla la Luna”, “Cuando Estoy Contigo”, “Cuando Vivas Conmigo”, “Cuídate De Mi”, “Dame Felicidad”, “De que te quiero, te quiero”, “Dile Adios”, “¿Dónde Estás Tú Susi?”, “Donde Hubo Fuego”, “Dos pasajes”, “Échame a Mi la Culpa”, “El Ausente”, “El Cantador”, “El Caramelero”, “El Gato”, “El Jinete”, “El mariachi”, “El Mil Amores”, “El muchacho alegre”, “El Precio”, “El Retrato de Mi Amor”, “El Siete Leguas”, “El Tigre de Tijuana”, “El Último Beso”, “El Último Trago”, “El Vicio”, “El Vividor”, “Ella”, ”Engañame”, “Eres”, “Eres Irresistible”, “Eso Si Que No Cambia”, “Esos Altos De Jalisco”, “Esta Noche la Pasó Contigo”, “Esta Noche Mi Amor”, “Extrañame”, “Fallaste Corazón”, “Frio De Ausencia”, "Heartbreak Hotel" Elvis Presley medley, Auditorio Nacional 1991, “Herido (I’ve Been Hurt)”, “Igual Como Ayer”, “Inesperadamente”, “Invitame”, “Jalisco”, ”Jezabel”, “Juego De Amor”, “Juro que nunca volveré”, “La Cárcel De Cananea”, “La Chancla”, “La Embarcación”, “La Felicidad Llegó”, “La Flor Del Perdon”, “La Gloria Eres Tú”, “La Hiedra Venenosa”, “La Historia de Mi Amor”, “La Llorona”, “La Niña Fea”, “La Rosa Negra”, “La Sombra de Tu Sonrisa”, “La Traicionera”, “La Viuda Alegre”, “Las Mañanitas”, “Llanto Y Más Llanto”, “Llévame a la Luna”, “Lo Que Me Debes Tu”, “Luna Azul (Blue Moon)”, “Marea Baja”, “Maria”, “Me Olvide De Olvidarte”, “Me Has Enamorado”, “Mi Forma De Vivir”, “Mi Mejor Canción”, “Mi Chica Ideal”, “Monica”, “Muchachita (Young Girl)”, “Mujer De Madera”, “Mujer diabólica”, “Mujeres”, “Muñeco de Trapo”, “Olvídalo”, “Ni Un Vaso De Agua”, “No Debes de Llorar”, “No Me Amenaces”, “No, No Puede Ser”, “No Vayas A Llorar”, “Noticias”, “Novia Mía”, “Nuestra Derrota”, “Nuestro Amigo”, “Palabras”, “Paloma querida”, “Para Decir Adiós”, “Peligro”, “Perfidia”, “Pero Hay Un Dios”, “Popotitos”, “Porque Yo Te Amo”, “Por Nuestra Cobardia”, “Qué Fantástico”, “Que Ganas Tengo”, “Que Lindo Es Michoacán”, “Qué Manera de Perder”, “Qué Se Repita Esta Noche”, “Que suete la mia”, “Querido Corazón”, “Quien Eres Tu”, “Quieren Matar Al Ladrón”, “Quizá En La Eternidad”, “Ramona”, “Regalo de Dios”, “Rio de Luna (Moon River)”, "Rock Around The Clock" Elvis Presley live medley, “Rogaciano”, “Rosalia”, “Rosas para Mi Amor”, “Rumbo Al Mar”, “Rumbo Al Sol”, “Sentimientos”, “Sera Mañana”, “Si la Invitara Esta Noche”, “Si Nos Dejan”, “Si Te Quedas”, “Siempre Soñar”, “Significas Todo Para Mí”, “Soy Tan Feliz”, “Spring Again”, “Sueña Dulce Nena”, “Sueño”, “Te Amaré en Mi Soledad”, “Te Amo”, “Te He Prometido”, "Te Inventé", “Testigo”, “Traigo un Amor”, “Tres Días”, “Trompo”, “Tu recuerdo y yo”, “Tu Significas Todo Para Mi”, “Tú Sólo Tú”, “Un Café Tal Vez”, “Una Noche No”, “Un Gallo Muy Celoso”, “Un Mar De Vino”, “Uno de Tantos”, “Vamonos”, “Ven a Vivir Conmigo”, “Ven Amorcito Ven”, “Ven, Dime Ven”, “Vete”, “Victima de Ti”, “Viva México”, “Volver, Volver”, “Volveremos”, “Ya No Me Vuelvo a Enamorar”, “Yo Sin Ti”, “Y Tú Que Sabes”, “Y Yo Te Amaba”, “Yo Soy Mexicano”)
C♯4 “Acompañame”, “Amantes de Medio Tiempo”, “Amor (Love)”, “Amor Amor”, “Amor con Amor Se Paga”, “Amor Prohibido”, “Anillo de Compromiso”, “Anoche Estuve Llorando”, “Arrieros Somos”, “Asi Se Quiere En Jalisco”, “Asomate a Mi Alma”, “Ave María”, “Ay Ay Ay”, “Ay Jalisco No Te Rajes”, “Bambina Bambina”, “Bandido de Amores”, “Bésame”, “Bésame Mucho”, “Brindo Por Ella” Extrañame album version, “Caballo viejo”, “Canciones Son Canciones”, “Cielito Lindo”, “Cierra los Ojos (Sueña Conmigo)”, “Como Me Gustas”, “Como No Creer en Dios”, “Con El Alma Rota”, “Corrido de Chihuahua”, “Creo Estar Soñando”, “Crucigrama”, “Cuando Vivas Conmigo”, “Dame Luz De Sol”, “Dejame”, “Desencadena Mi Corazon” Si Yo Pudiera Detener el Tiempo album version, “Deuda”, “El Amor Somos Los Dos”, “El Cantador”, “El Caramelero”, “El Cid”, “El Destino Del Payaso”, “El Grito”, “El Hombre”, “El Mil Amores”, “El Mundo Que Conocimos (The World We Know)”, “El Pecador”, “Es Que Estás Enamorada”, “Escóndeme”, “Está Bien”, “Esta Es Mi Canción”, “Esto Es Vivir”, “Extrañame”, “Fiesta en Culiacán”, “Gracias Por Que”, “Dile Adios”, “El Jinete”, “El Pecador”, “Esta Es Mi Canción”, “Grítenme Piedras del Campo”, “Guitarras Lloren Guitarras”, “Hace Dos Años Hoy”, “He Tradado en Regresar”, “Incontenible”, "Jamás Imagine Querer como te Quiero", “La Barca”, "La Biblia", “La Cama de Piedra”, “La Valentina”, “Libro Viejo”, “Llanto Y Más Llanto”, “Mal Rayo Parta Mi Suerte”, “Maravilloso”, “Más Y Más”, “Me Olvidé de Olvidarte”, “México Lindo”, “Mil Congojas”, “Morir Por Morir”, “Muchachita (Young Girl)”, “Mujer diabólica”, “Mujeres Divinas”, “No Digas No”, “Novia Mía”, “Oh Vida Mia”, “Nuestra Derrota”, “Pa' Que Me Sirven Las Parranda”, “Padre Mío”, “Peligro”, “Perdóname”, “Perdoname Mi Vida”, “Piedad Señor”, “Piel Canela”, “Por Accidente”, “Por Amor”, “Por el Amor de una Mujer”, “Psicosis”, “Que es el Amor”, “Que Me Acompañe”, “Que Tristes Son Las Horas”, “Quiero Contar”, “Reconciliación”, “Reino Del Revés”, “Retirada”, “Rogaciano”, “Rosas para Mi Amor”, “Secreto (The Secret)”, “Sellado Con un Beso”, “Sera Mañana”, “Será Porque Soy Romántico”, “Serenata A La Luz De La Luna”, “Si la Invitara Esta Noche”, “Si Me Comprendieras”, “Si No Te Vas”, “Si Pudiera Detener el Tiempo”, “Si Quieres Amor”, “Siempre Hace Frío”, “Soy Lo Prohibido”, “Sufre Más”, “Tarde O Temprano”, “Te Amaré en Mi Soledad”, “Te Amo”, “Te Extraño”, “Te He Prometido”, “Te Parto el Alma”, "Te Quiero Decir", "Todo Es Como Ayer", “Toma esta carta”, “Trampa”, “Tres Palabras”, “Triste Corazón”, “Triste Recuerdo”, “Trompo”, “Tu Mi Adoración”, “Tu Primera Decepcion”, “Tu recuerdo y yo”, “Tu Significas Todo Para Mi”, “Un Burro A La Luna”, “Un mundo raro”, “Una Mujer Enamorada”, “Uno de Tantos”, “Vagabundo”, “Vamos A Bailar”, “Vivir Por Vivir”, “Vuelve Regresa”, “Y Yo Te Amaba”, “Yo Lo Comprendo”, “Yo Tengo un Pecado Nuevo”,
C4 (“A Pesar de Todo”, “Acércame A Tu Vida”, “Acompañame”, “Adeste Fideles (O Come All Ye Faithful)”, “Adiós Amor”, “Adios Mariquita Linda”, “Al Modo Mío”, “Albur de Amor”, “Amada Mía”, “Amaneci en Tus Brazos”, “Amantes de Medio Tiempo”, “Amarte”, “Amor Indio”, “Amor No Llores”, “Amor Primero”, “Aquella Mujer De Ayer”, “Atrás de la Raya”, “Aunque te enamores”, “Ave María”, “Ay Ay Ay”, “Ay Cariño”, “Ay! Cocula”, “Babalú”, “Baja Señor”, “Bésame Mucho”, “Borrare tu nombre”, “Camino de Guanajuato”, “Canción Mixteca”, “Canta La Que Sea”, “Carrera A Muerte”, “Chatita” 45 años de Éxitos en Concierto en el Auditorio Nacional, “Cierra los Ojos (Sueña Conmigo)”, “Como Amante O Como Hermano”, “Como No Creer en Dios”, “Con Ella No Hay Salida Fácil”, “Contra Marea Y Viento”, “Corazón Sentimental”, “Cosas”, “Creo En Ti”, “Creo Estar Soñando”, “Cuando Apenas Era Un Jovencito”, “Después De Ti”, “El Adolorido”, “Esta Es Mi Canción”, “Cuando Estoy Contigo”, “Cuídate De Mi”, “Dalila”, “Dame Felicidad”, “Dejame”, “Desencadena Mi Corazon”, “Después De Ti”, “Deuda”, “Dime Adiós”, “Dónde Estarás”, “Donde Hubo Fuego”, “Dorada Luna”, “Échame a Mi la Culpa”, “El Abandonado”, “El Adolorido”, “El Amor Somos Los Dos”, “El Chubasco”, “El Destino Del Payaso”, “El Diluvio”, “El Gato”, “El Primer Paso”, “El Rebelde”, “El Retrato de Mi Amor”, “El Secreto”, “El Siete Leguas”, “El Hombre Viejo Del Río (Old Man River)”, “El Tigre de Tijuana”, “El Último Beso”, “El Último Trago”, “El Velador”, “El Vicio”, “Ella”, “En La Playa”, ”Engañame”, “Eres”, “Escóndeme”, “Eso Si Que No Cambia”, “Esos Altos De Jalisco”, “Esta Es Mi Canción”, “Esta Noche la Pasó Contigo”, “Estoy Enamorado”, “Estoy Pensando En Ti”, “Fallaste Corazón”, “Felicidad”, “Fue en un Café”, “Gente Que Ama”, “Gracias Por Que”, “Hace Dos Años Hoy”, "Heartbreak Hotel" Elvis Presley medley, Auditorio Nacional 1991, “He Tradado en Regresar”, “Imagen de una Chica”, “Inesperadamente”, “Inevitable”, “Invitame”, "It's Now or Never" Elvis Presley medley, Auditorio Nacional 1991, “Jalisco”, ”Jezabel”, “Jornada Sentimental”, “Juego De Amor”, “Juro que nunca volveré”, “La Chancla”, “La Chica Mas Linda del Mundo (The Most Beautiful Girl)”, “La Felicidad Llego”, “La Flor Del Perdon”, “La Gloria Eres Tú”, “La Historia de Mi Amor”, “La Llorona”, “La Niña Fea”, “La Que Hoy Esta En Tu Lugar”, “La Rosa Negra”, “La Sombra de Tu Sonrisa”, “Lanza Tus Penas al Viento”, “Las Gaviotas”, “Las mañanitas”, “La Rosa Negra”, “La Rosa De Oro”, “Lindos Ojos”, “Llévame a la Luna”, “Llorar, llorar, llorar”, “Lo Dijo el Cura”, “Lo Que Me Debes Tu”, “Locos de Amor”, “Los Barandales del Puente”, “Los Enamorados”, “Los Laureles”, “Luna Azul (Blue Moon)”, “Luz de Luna”, “Mal Rayo Parta Mi Suerte”, “Marea Baja”, “Maria”, “María De Jesus”, “Me Conformo”, “Me Estás Envenenando”, “Me He De Comer Esa Tuna”, “Mi Chica Ideal”, “Mi Forma De Vivir”, “Mi Mejor Canción”, “Mi Princesa de Julio”, “Mi Viejo”, “Mía”, “Mil Congojas”, “Monica”, “Muchachita (Young Girl)”, “Mujer De Madera”, “Mujeres”, “Muñeco de Trapo”, “Nido De Cristal”, “No me vuelvo a enamorar”, “No No Puede Ser”, No Soy Monedita de Oro”, “No Vayas A Llorar”, "Nomas Contigo", “Novia Mía”, “Nocturnal”, “Nuestra Derrota”, “Nuestro Amigo”, “Oh Vida Mia”, “Olvídalo”, “Pa' Qué Me Sirve La Vida”, “Perdóname”, “Perdoname Mi Vida”, “Perfidia”, “Pero Hay Un Dios”, “Popotitos”, “Popurri” 1988 album version, “Por Nuestra Cobardia”, “Por Amor”, “Por Ser Vagabundo”, “Por un Amor”, “Prisionero de la Ciudad”, “Pueblo Azucarado”, “Puedo Fallar”, “Que es el Amor”, “Qué Fantástico”, “Que Ganas Tengo”, “Que Lindo Es Michoacán”, “Que No Pare El Amor”, “Qué Te Ha Dado Esa Mujer”, “Qué Se Repita Esta Noche”, “Quien Eres Tu”, “Quien Sera”, “Quieren Matar Al Ladrón”, “Quiero Ser Libre”, “Quizá En La Eternidad”, “Quizas Es Porque Te Quiero”, “Quizás, Quizás”, “Ramona”, “Recordando A Maria”, “Regalo de Dios”, “Retirada”, “Rio de Luna (Moon River)”, "Rock Around The Clock" Elvis Presley live medley, “Rumbo Al Mar”, “Rumbo Al Sol”, “Sellado Con un Beso”, “Sentimientos”, “Si la Invitara Esta Noche”, “Si Me Comprendieras”, “Si Pudiera Detener el Tiempo”, “Siempre Soñar”, “Siempre Te Sueño”, “Si Te Quedas”, “Significas Todo Para Mí”, “Sixteen Tons” & studio/stereo version, “Slowly”, “Solo otra vez (Alone Again Naturally)”, “Sombras”, “Sonora Querida”, “Soy Lo Prohibido”, “Soy Tan Feliz”, “Sueña Dulce Nena”, “Sueño”, “Sufre Más”, “Tarde O Temprano”, “Te Amaré en Mi Soledad”, “Te Espero”, “Te Extraño”, “Te He de Querer”, “Tenías Que Ser Tú”, “Testigo”, "Todo Es Como Ayer", ”Todos Los Días Contigo”, “Todo Mi Dolor”, “Tres Días”, “Tu Me Quieres”, “Tu Mi Adoración”, “Tu Recuerdo y Yo”, “Tú Significas Todo Para Mí (You Mean Everything To Me)”, “Tú Sólo Tú”, "Tutti-Frutti" Elivs Presley live medley, “Un Gallo Muy Celoso”, “Un Mar De Vino”, “Un mundo raro”, “Un Rayo De Sol”, “Un Viejo Naranjo”, “Una Mañana Gris”, “Una Noche No”, “Ven a Vivir Conmigo”, “Ven Amorcito Ven”, "Ven por mi", "Ven por mi (Sent for Me)", Vete”, “Victima de Ti”, “Viva México”, “Volveremos”, "Voy A Esperar", “Vuelve Regresa”, “Y Tú Que Sabes”, “Ya Me Diras”, “Ya No Me Vuelvo a Enamorar”, “Ya viene amaneciendo”, “Yo Fui el Segundo en Tu Vida”, “Yo Sin Ti”, “Yo Soy Mexicano”)
Significant Low Notes:
C3 (“A Pesar de Todo”, “Amada Mía”, “Amaneci en Tus Brazos” Zorsales de Otoño álbum version, “Angel de la Mañana (Angel of the Morning)”, “Atrás de la Raya”, “Aunque te enamores”, “Ay Ay Ay”, “Ay Cariño”, “Ay! Cocula”, “Bandido de Amores”, “Caricatura”, “La Llorona”, “Chatita” 45 años de Éxitos en Concierto en el Auditorio Nacional, “Corazón Sentimental”, “Corrido de Chihuahua”, “Cosas”, “Creo En Ti”, “Creo Estar Soñando”, “Cuando Brilla la Luna”, “Deuda”, “Dime Adiós”, “Dios No Lo Quiera”, “Dónde Estarás”, “Dorada Luna”, “Dos pasajes”, "Down on the Corner" Creedence medley 1989, “Échame a Mi la Culpa”, “El Amor Es Triste”, “El Amor Somos Los Dos”, “El Chubasco”, “El Cid”, “El Diluvio”, “El Primer Paso”, “El Retrato de Mi Amor”, “El Secreto”, “El Último Beso”, “El Último Trago”, “El Velador”, “El Vicio”, “El Vividor”, “Ella”, “Eres”, “Esos Altos De Jalisco”, “Está Bien”, “Esta Es Mi Canción”, “Esta Noche Mi Amor”, “Felicidad”, “Fue en un Café”, “Gotas De Lluvia”, “Grítenme Piedras del Campo”, “Hace Dos Años Hoy”, "Heartbreak Hotel" Elvis Presley medley, Auditorio Nacional 1991, “Inesperadamente”, "It's Now or Never" Elvis Presley medley, Auditorio Nacional 1991, “Juego De Amor”, “La Embarcación”, “La Gloria Eres Tú”, “La Malagueña”, “La Niña Fea”, “La Que Hoy Esta En Tu Lugar”, “La que se fue”, “La Rosa De Oro”, “La Rosa Negra”, “La Señal”, “Lindos Ojos”, "It's Now or Never" Elivs Presley live medley, “Locos de Amor”, “Luna Azul (Blue Moon)”, “Maria”, “Me Conformo”, “Me Estás Envenenando”, “Me He De Comer Esa Tuna”, “Mi Mejor Canción”, “Muchas Noches Contigo”, “Muñeco de Trapo”, “No Vayas A Llorar”, "Nomas Contigo", “Noticias”, “Nocturnal”, “Nuestra Derrota”, “Nuestro Amigo”, “Oh Vida Mia”, “Olvídalo”, “Peligro”, “Perdóname”, “Perdoname Mi Vida”, “Perfidia”, “Pero Hay Un Dios”, “Piel Canela”, “Popotitos”, “Popurri” 1988 album version, “Por Amor”, “Por el Amor de una Mujer”, “Por Nuestra Cobardia”, “Por un Amor”, “Prisionero de la Ciudad”, “Psicosis”, “Pueblo Azucarado”, “Rumbo Al Sol”, “Que es el Amor”, “Que Lindo Es Michoacán”, “Qué Te Ha Dado Esa Mujer”, “Querido Corazón”, “Quien Eres Tu”, “Quien Sera”, “Quieren Matar Al Ladrón”, “Quizá En La Eternidad”, “Quizás, Quizás”, “Reino Del Revés”, “Rio de Luna (Moon River)”, “Rosas para Mi Amor”, “Secreto (The Secret)”, “Sellado Con un Beso”, “Serenata A La Luz De La Luna”, “Si No Te Vas”, “Si Te Quedas”, “Sixteen Tons”, “Slowly”, “Sombras”, “Sueña Dulce Nena”, “Sueño”, “Te He de Querer”, "Te Inventé", “Te Parto el Alma”, “Te Traigo Estas Flores”, “Tenías Que Ser Tú”, “Testigo”, “Todos Hablan (Everybody is Talking at Me)”,”Todos Los Días Contigo”, “Todo Mi Dolor”, “Traigo un Amor”, “Trampa”, “Tres Palabras”, “Triste Corazón”, “Tu Me Quieres”, “Tu Recuerdo y Yo”, “Tu Significas Todo Para Mi”, “Un Burro A La Luna”, “Un Mar De Vino”, “Un Viejo Naranjo”, “Una Mañana Gris”, “Vamonos”, “Vaya con Dios”, “Ven Por Mi”, "Ven por mi (Sent for Me)", “Vivir Por Vivir”, “Volver, Volver”, “Y Tú Que Sabes”, “Y Yo Te Amaba”, “Ya Me Diras”, “Ya viene amaneciendo”, “Yo Soy Mexicano”)
B2 (“Acompañame”, “Adios Mariquita Linda”, “Al Modo Mío”, “Allá en el Rancho Grande”, “Amaneci en Tus Brazos”, “Amarte”, “Amor Indio”, “Anillo de Compromiso”, “Anoche Estuve Llorando”, “Asi Se Quiere En Jalisco”, “Asomate a Mi Alma”, “Ay De Mí”, “Bote de Botanas”, “Brindo por Ella”, “Caballo viejo”, “Cadena perpetua”, “Camina Derechito”, “Canción Mixteca”, “Canciones Son Canciones”, “Chatita” 45 años de Éxitos en Concierto en el Auditorio Nacional, “Cielito Lindo”, “Con Ella No Hay Salida Fácil”, “Corazón Sentimental”, “Cuando Estoy Contigo”, “Cuatro Vidas”, “Dame Luz De Sol”, “Desencadena Mi Corazon”, “Dios No Lo Quiera”, “Échame a Mi la Culpa”, “El Abandonado”, “El Amigo Araña (El Cigarro)”, “El Cantador”, “El Caramelero”, “El Grito”, “El Hombre Viejo Del Río (Old Man River)”, “El Jinete”, “El Rebelde”, “En La Playa”, “Encarcelamiento”, “Escóndeme”, “Esta Es Mi Canción”, “Estoy Pensando En Ti”, “Gracias Por Que”, “Guitarras Lloren Guitarras”, “Igual Como Ayer”, “Invitame”, ”Jezabel”, “La Barca”, “La Cama de Piedra”, “La Llorona”, “La Niña Fea”, “La Hiedra Venenosa”, “La Que Hoy Esta En Tu Lugar”, “La que se fue”, “La Señal”, “Las mañanitas”, “Lo Dijo el Cura”, “Lo Que Me Debes Tu”, “Los Enamorados”, “Luz de Luna”, “María De Jesus”, “Me Estás Envenenando”, “Me Olvide De Olvidarte”, “México Lindo”, “Mi Chica Ideal”, “Mi Forma De Vivir”, “Mi Princesa de Julio”, “Mía”, “Monica”, “Rio de Luna (Moon River)”, “Mujer diabólica”, “Mujeres Divinas”, “Muñeco de Trapo”, “Necesito de Ti”, “Ni Un Vaso De Agua”, “No Debes de Llorar”, “No Quiero Tener Amores”, “No Te Preocupes Más Por Mí”, “Nuestro Amigo”, “Padre Mio”, “Peligro”, “Por Amor”, "Proud Mary" Creedence medley 1989, “Psicosis”, “Que Lindo Es Michoacán”, “Que Me Acompañe”, “Que Ganas Tengo”, “Que No Pare El Amor”, “Quiero Contar”, “Ramona”, “Reconciliación”, “Reino Del Revés”, “Retirada”, “Rio de Luna”, “Rogaciano”, “Serenata A La Luz De La Luna”, “Si Te Quedas”, “Sonora Querida”, “Spring Again”, “Te He de Querer”, “Te He Prometido”, “Te Traigo Estas Flores”, “Traigo un Amor”, “Rio de Luna”, “Todos Hablan (Everybody is Talking at Me)”, “Trompo”, “Tu Me Quieres”, “Tu Recuerdo y Yo”, “Tus Ojos”, “Una Mañana Gris”, “Uno de Tantos”, “Vagabundo”, “Vamonos”, “Vete”, “Victima de Ti”, “Vivir Por Vivir”, “Volveremos”)
B♭2 ("A Mi Manera" live with Angelica Maria, Manolo Muñoz and Jonny Laboriel, “Allá en el Rancho Grande”, “Acércame A Tu Vida”, “Adiós a Jamaica”, “Amaneci en Tus Brazos” Zorsales de Otoño álbum version, “Amantes de Medio Tiempo”, “Amo A Paris”, “Amor Amor”, “Amor Primero”, “Ay De Mí”, “Baja Señor”, “Bandido de Amores”, “Bésame Mucho”, “Blue Berry Hilll”, “Bote de Botanas”, “Brindo por Ella”, “Cadena perpetua”, “Cierra los Ojos (Sueña Conmigo)”, “Como Me Gustas”, “Contra Marea Y Viento”, “Cuatro Vidas”, “Dejame”, “Dime Adiós”, “Donde Hubo Fuego”, “Dorada Luna”, “El Gato”, “El Hombre”, “El Mundo Que Conocimos (The World We Know)”, “El Rebelde”, “El Siete Leguas”, “El Último Beso”, “Esta Noche Mi Amor”, “Estoy Enamorado”, “Estoy Pensando En Ti”, “Frio De Ausencia”, “Gotas De Lluvia”, “He Tradado en Regresar”, “Imagen de una Chica”, “Inesperadamente”, “Jornada Sentimental”, “La Chancla”, “La Malagueña”, “La Rosa De Oro”, “La Señal”, “La Valentina”, “Lanza Tus Penas al Viento”, “Llévame a la Luna”, “Los Enamorados”, “Mal Rayo Parta Mi Suerte”, “Maravilloso”, “Marea Baja”, “Me Conformo”, “Mi Chica Ideal”, “Mi Mejor Canción”, “Mujer De Madera”, “No Me Amenaces”, “No Soy Monedita de Oro”, “No Volveré”, "Nomas Contigo", “Olvídalo”, “Pa' Qué Me Sirve La Vida”, “Padre Mío”, “Palabras”, “Para Decir Adiós”, “Perdóname”, “Perdoname Mi Vida”, “Perfidia”, “Piel Canela”, “Por Accidente”, “Por Nuestra Cobardia”, “Por Ser Vagabundo”, “Por un Amor”, “Que es el Amor”, “Puedo Fallar”, “Qué Fantástico”, “Que Me Acompañe”, “Qué Se Repita Esta Noche”, “Qué Te Falta Mujer”, “Quien Eres Tu”, “Quizas Es Porque Te Quiero”, “Rosas para Mi Amor”, “Sellado Con un Beso”, “Siempre Te Sueño”, “Slowly”, “Solo otra vez (Alone Again Naturally)”, “Sombras”, “Tarde O Temprano”, "Te Inventé", "Te Quiero Decir", ”Tengo Miedo”, “Tenías Que Ser Tú”, "Todo Es Como Ayer", ”Todos Los Días Contigo”, “Tres Palabras”, “Triste Corazón”, “Tu recuerdo y yo”, “Un Gallo Muy Celoso”, “Un mundo raro”, “Una Mujer Enamorada”, “Uno para Todas”, “Vaya con Dios”, “Ven a Vivir Conmigo”, "Ven por mi (Sent for Me)", “Y Yo Te Amaba”, “Yo Fui el Segundo en Tu Vida”, “Yo Tengo un Pecado Nuevo”)
A2 (“A Pesar de Todo”, “Acércame A Tu Vida”, “Acompañame”, “Adiós Amor”, “Adios Mariquita Linda”, “Al Modo Mío”, “Amor Primero”, “Amor con Amor Se Paga”, “Amor No Llores”, “Anoche Estuve Llorando” Joyas Musicales: Tres Estilos Vol. 2 album version, “Aquella Mujer De Ayer”, “Arrieros Somos”, “Ay Jalisco No Te Rajes”, “Baja Señor”, “Bésame Mucho”, “Bote de Bananas”, “Carrera A Muerte”, “Cielito Lindo”, "Cochinitos Dormilones" Faltas a la Moral 1970 movie scene, “Como Amante O Como Hermano”, “Copa vacia”, "Cotton Fields" Creedence medley 1989, “Cuando Apenas Era Un Jovencito”, “Cuídate De Mi”, “Dame Felicidad”, “De que te quiero, te quiero”, “Dejame”, “Dile Adios”, “Dónde Estarás”, “El Amor Es Triste”, “El Cantador”, “El Cid”, “El Dorado”, “El Mil Amores”, “El Último Trago”, “Encarcelamiento”, ”Engañame”, “Eres”, “Es Que Estás Enamorada”, “Esos Altos De Jalisco”, “Frio De Ausencia”, “Herido (I’ve Been Hurt)”, “Igual Como Ayer”, “Imagen de una Chica”, “Invitame”, "Jambalaya" Creedence medley 1989, “Juego De Amor”, “La Chancla”, “La Chica Mas Linda del Mundo (The Most Beautiful Girl)”, “La Felicidad Llegó”, “La Gloria Eres Tú”, “La Hiedra Venenosa”, “La Señal”, “Lanza Tus Penas al Viento”, “Llorar, llorar, llorar”, “Lo Tengo Todo”, “Maracas”, “Maravilloso”, “Marea Baja”, “Mi Forma De Vivir”, “Mi Princesa de Julio”, “Mi Viejo”, “Morir Por Morir”, “Mujeres Divinas”, “No Me Amenaces”, “No No Puede Ser”, “No Soy Monedita de Oro”, “No Volveré”, “O Quizas Simplemente Le Regale una Rosa”, “Pa' Que Me Sirven Las Parranda”, “Para Decir Adiós”, “Piedad Señor”, “Porque Yo Te Amo”, “Qué Te Falta Mujer”, “Que Tristes Son Las Horas”, “Quiero Contar”, “Reconciliación”, “Rosas para Mi Amor”, “Secreto (The Secret)”, “Si la Invitara Esta Noche”, “Si Me Comprendieras”, “Si Pudiera Detener el Tiempo”, “Siempre Te Sueño”, “Significas Todo Para Mí”, “Spring Again”, “Sufre Más”, “Te Amo”, “Te Espero”, “Te Extraño”, “Te He Prometido”, “Te Propongo Algo”, "Te Quiero Decir", “Trampa”, “Triste Corazón”, “Tu Primera Decepcion”, “Tus Ojos”, “Uno de Tantos”, “Uno para Todas”, “Vaya con Dios”, “Ven A Mi Casa Esta Navidad”, “Ven Por Mi”, “Volveremos”, "Voy A Esperar", “Vuelve Regresa”, “Y Tú Que Sabes”, “Yo Regresaré”, “Yo Sin Ti”, “Yo Tengo un Pecado Nuevo”)
G♯2 ("A Mi Manera" live with Angelica Maria, Manolo Muñoz and Jonny Laboriel, “Amor Amor”, “Amor con Amor Se Paga”, “Ay De Mí”, “Caliente, Caliente”, “Camina Derechito” Mas Cosas de Alberto Vazquez album version, “Carrera A Muerte”, “Cierra los Ojos (Sueña Conmigo)”, “Canta La Que Sea”, "Cochinitos Dormilones" Faltas a la Moral 1970 movie scene, “Como Amante O Como Hermano”, “Creo En Ti”, “Cuando Calienta el Sol”, “Dalila”, “Dame Luz De Sol”, “El Hombre”, “Es Que Estás Enamorada”, “Gente Que Ama”, “Gracias Por Que”, "It's Now or Never" Elvis Presley medley, Auditorio Nacional 1991, "Jambalaya" Creedence medley 1989, “La Chica Más Bonita del Mundo”, “La Sombra de Tu Sonrisa”, “Llévame a la Luna”, “Mal Rayo Parta Mi Suerte”, “Maravilloso”, “Me Has Enamorado”, “México Lindo”, “Mía”, “Mujer diabólica”, “Muñeco de Trapo”, “Murió La Flor”, “No No Puede Ser”, “O Quizás Simplemente Le Regale una Rosa”, “Palabras”, “Popurri” 1988 album version, “Qué Fantástico”, “Que Me Acompañe”, “Quizas Es Porque Te Quiero”, “Regalo de Dios”, “Rosalia”, “Siempre Soñar”, “Si Me Comprendieras”, “Soy Tan Feliz”, “Te Amo”, “Te Espero”, “Te Extraño”, “Toda una Vida”, “Triste Corazón”, “Tu Significas Todo Para Mi”, “Un mundo raro”, “Una Mujer Enamorada”, “Vamos A Bailar”, "Ven por mi (Sent for Me)", “Ya No Me Vuelvo a Enamorar”)
G2 (“Albur de Amor”, “Amarte”, “Amor Indio”, “Amor No Llores”, “Anoche Yo Me Enamore”, “Ay Cariño”, “Ay De Mí”, “Ay Jalisco No Te Rajes”, "Bote De Bananas" Ensayo en Musart/ Auditorio Nacional (45 Años de Éxitos), “Canción Mixteca”, “Canciones Son Canciones”, “Como No Creer en Dios”, “Con Ella No Hay Salida Fácil”, “Cosas”, “Cuando Estoy Contigo”, “Cuando Calienta el Sol”, “Cuídate De Mi”, “Dalila”, “Deuda”, “¿Dónde Estás Tú Susi?”, “Donde Hubo Fuego”, “El Abandonado”, “El Destino Del Payaso”, “El Hombre Viejo Del Río (Old Man River)”, “El Precio”, “El Retrato de Mi Amor”, “El Secreto”, “El Velador”, “Ella”, “Eres Irresistible”, “Eso Si Que No Cambia”, “Gente Que Ama”, “Gotas De Lluvia”, "Heartbreak Hotel" Elvis Presley medley, Auditorio Nacional 1991, “Inevitable”, "It's Now or Never" Elvis Presley medley, Auditorio Nacional 1991, "Jamás Imagine Querer como te Quiero", ”Jezabel”, “La Malagueña”, “La Sombra de Tu Sonrisa”, “Las mañanitas”, “Locos de Amor”, “Luz de Luna”, “Marea Baja”, “Me Estás Envenenando”, “Mil Congojas”, “Monica”, “Novia Mía”, “Nocturnal”, “O Quizas Simplemente Le Regale una Rosa”, “Oh Vida Mia”, "Paloma Querida" driving during 2024 Instagram reel, “Pa' Qué Me Sirve La Vida”, “Que Lindo Es Michoacán”, “Quiero Ser Libre”, Quizás, “Quizás, Quizás”, “Ramona”, “Siempre Soñar”, “Sonora Querida”, “Te Propongo Algo”, “Todo Mi Dolor”, “Tu Me Quieres”, “Tu Mi Adoración”, “Tu Recuerdo y Yo”, “Tú Significas Todo Para Mí (You Mean Everything To Me)”, “Un Café Tal Vez”, “Victima de Ti”, “Y Yo Te Amaba”, “Ya Me Diras”, “Yo Regresaré”, “Yo Sin Ti”)
F♯2 (“Borrare tu nombre”, “Como Me Gustas”, “Cuando Calienta el Sol” live 196?, “Dorada Luna”, “El Abandonado”, “El Grito”, “Ella” Pasion y Romance album version, “Gente Que Ama”, “Inevitable”, “Me Olvidé de Olvidarte”, “Rio de Luna (Moon River)”, “Murió La Flor”, “Nuestro Amigo”, “Rio de Luna”, “Rumbo Al Sol”, “Será Porque Soy Romántico”, “Si la Invitara Esta Noche”, “Sixteen Tons”, "Susie Q" Creedence medley 1989, “Toda una Vida”, “Triste Recuerdo”)
F2 (“Acércame A Tu Vida”, “Adiós a Jamaica”, “Al Modo Mío”, “Amo A Paris”, “Amor Amor”, “Amor Indio”, “Angel de la Mañana (Angel of the Morning)”, “Ay! Cocula”, “Caliente, Caliente”, “Caricatura”, “Contra Marea Y Viento”, "Desencadena Mi Corazon" live 45 años de Éxitos en Concierto en el Auditorio Nacional, “¿Dónde Estás Tú Susi?”, “El Amigo Araña (El Cigarro)”, “El Mundo Que Conocimos (The World We Know)”, “Estoy Enamorado”, "Jamás Imagine Querer como te Quiero", "La Chancla", “La Hiedra Venenosa”, “La Llorona”, “Muchas Noches Contigo”, “No Soy Monedita de Oro”, "Nomas Contigo", “Noticias”, “Oh Vida Mia”, “Olvídalo”, “Popurri” 1988 album version, “Porque Yo Te Amo”, “Quiero Ser Libre”, “Regalo de Dios”, “Rumbo Al Mar”, “Siempre Te Sueño”, “Slowly”, “Solo otra vez (Alone Again Naturally)”, “Tu Mi Adoración”, “Tu recuerdo y yo”, “Tú Significas Todo Para Mí (You Mean Everything To Me)”, “Ven Amorcito Ven” Lo Mas Romantico De... album version, “Vete”, “Vuelve Regresa”, "Voy A Esperar", “Yo Fui el Segundo en Tu Vida”, “Yo Soy Mexicano”)
E2 (“Adiós Amor”, “Anoche Yo Me Enamore”, “Camina Derechito” Mas Cosas de Alberto Vazquez album version, “Como Amante O Como Hermano”, “Con El Alma Rota”, “Dios No Lo Quiera”, “El Dorado”, ”Engañame”, “Extrañame”, “Frio De Ausencia”, “Lindos Ojos”, “Mil Congojas”, “Noticias”, “Que Ganas Tengo”, “Rumbo Al Mar”, “Si Pudiera Detener el Tiempo”, "Susie Q" Creedence medley 1989, “Tú Significas Todo Para Mí (You Mean Everything To Me)” Las Numero1 de Alberto Vazquez album version, “Ven Amorcito Ven”)
E♭2 (“Amarte”, “Blue Berry Hilll”, “Desencadena Mi Corazon” Si Yo Pudiera Detener el Tiempo album version, “Lanza Tus Penas al Viento”, “Magia Blanca”, “Muchachita (Young Girl)”, “Novia Mía”, "Paloma Querida" driving during 2024 Instagram reel, “Perdóname”, “Quiero Ser Libre”, “Vagabundo”)
D2 (“Anoche Estuve Llorando” Joyas Musicales: Tres Estilos Vol. 2 album version, “Anoche Yo Me Enamore”, “Asomate a Mi Alma”, “Babalú”, "Bote De Bananas" live 45 años de Éxitos en Concierto en el Auditorio Nacional, “El Dorado”, “Eso Si Que No Cambia”, “Fue en un Café”, “Mujeres Divinas”, “Sixteen Tons” studio/stereo version, “Soy Tan Feliz”, “Tarde O Temprano”, "Tengo Miedo", “Yo Fui el Segundo en Tu Vida”)
C♯2 (“Caliente, Caliente”, “Estoy Enamorado”, “O Quizás Simplemente Le Regale una Rosa”, “Solo otra vez (Alone Again Naturally)”, “Tres Palabras”, “Ven A Mi Casa Esta Navidad”)
C2 (“Babalú”, “Blue Berry Hilll”, “Desencadena Mi Corazon” Si Yo Pudiera Detener el Tiempo album version, “Sixteen Tons” live 196?, “Un Café Tal Vez”)
B1 (“Sixteen Tons” 1988 popurri album version)
B♭1 (“Contra Marea Y Viento”)
F♯1 (“Sixteen Tons” 1988 popurri album version)
{QUESTIONABLE NOTES}
C6 “Los Barandales del Puente” (2)
E♭5 “Dos pasajes” (2)
B♭4 "Paloma Querida" driving during 2024 Instagram reel (5)
G4 “El muchacho alegre” (I feel dope counting this note)
F♯4 “Volver, Volver” not much musical
G♯2 “Anoche Estuve Llorando” (1)
G2 “Amor Primero” (5)
F2 "A Mi Manera" live with Angelica Maria, Manolo Muñoz and Jonny Laboriel (1) “Cuídate De Mi” (5) “El Gato” (5)
E2 “Toda una Vida” (1)
E♭2 “Juro que nunca volveré” (1) “Qué Fantástico” (1) “Slowly” (1)
D2 “Las mañanitas” (1) “Maracas” (NO MUSICAL) “Muchachita (Young Girl)” (5)
C♯2 “A los Que Hirió el Amor” (2) “Con El Alma Rota” (3) “Dios No Lo Quiera” (1)
C2 “Como Amante O Como Hermano” (5) “Fue en un Café” (5)
B1 “Ven A Mi Casa Esta Navidad” (5)
...........…...........................................................................................................................
[1] marks yelps and short trills in high range or anacrusis and short dips in low range.
[2] marks notes of questionable identity that cannot be confirmed to be the singer in question.
[3] marks non-melodic notes that don't have a significant enough pitch to warrant inclusion.
[4] marks notes that possess uncertain pitch or have been pitch-shifted.
[5] marks notes that do not fit the previous criteria but are not of a substantial enough quality to warrant counting towards the singer's range.
C6 “Los Barandales del Puente” (2)
E♭5 “Dos pasajes” (2)
B♭4 "Paloma Querida" driving during 2024 Instagram reel (5)
G4 “El muchacho alegre” (I feel dope counting this note)
F♯4 “Volver, Volver” not much musical
G♯2 “Anoche Estuve Llorando” (1)
G2 “Amor Primero” (5)
F2 "A Mi Manera" live with Angelica Maria, Manolo Muñoz and Jonny Laboriel (1) “Cuídate De Mi” (5) “El Gato” (5)
E2 “Toda una Vida” (1)
E♭2 “Juro que nunca volveré” (1) “Qué Fantástico” (1) “Slowly” (1)
D2 “Las mañanitas” (1) “Maracas” (NO MUSICAL) “Muchachita (Young Girl)” (5)
C♯2 “A los Que Hirió el Amor” (2) “Con El Alma Rota” (3) “Dios No Lo Quiera” (1)
C2 “Como Amante O Como Hermano” (5) “Fue en un Café” (5)
B1 “Ven A Mi Casa Esta Navidad” (5)
...........…...........................................................................................................................
[1] marks yelps and short trills in high range or anacrusis and short dips in low range.
[2] marks notes of questionable identity that cannot be confirmed to be the singer in question.
[3] marks non-melodic notes that don't have a significant enough pitch to warrant inclusion.
[4] marks notes that possess uncertain pitch or have been pitch-shifted.
[5] marks notes that do not fit the previous criteria but are not of a substantial enough quality to warrant counting towards the singer's range.